Mathias Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Igår (10 min över :/ ) började min, var skönare än jag hade trott faktiskt. Blir nog te och bada idag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Du är dum i huvudet. Dude - ta över diskussionen. Jag orkar inte. Darkjak. Det finns någonting som kallas humor. Du kanske inte uppskattade den typen, men... Varför exakt är han dum i huvudet? För att han anser att det företag som är hans egendom inte ska ifråntas honom? Och ja, jag gillar humor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Hmm, varför kan ingen stava till "säsong" ? Själv badar jag om det är minst 18 C+, fast det ska helst vara runt 25 C+ Precis, kan ingen mod/admin byta namnet på tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Min "bad sessong" börjar vid ett idag. Känner mig lite mesig som väntar till 16 juni innan det första doppet; men that's life. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Min "bad sessong" börjar vid ett idag. Känner mig lite mesig som väntar till 16 juni innan det första doppet; men that's life. Äh. Jag har inte badat än i år. Och jag är ju en riktigt karlakarl, som vi alla vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Varför exakt är han dum i huvudet? För att han anser att det företag som är hans egendom inte ska ifråntas honom? För att han tycker det är onödigt att kvinnor får maktpositioner, eftersom det "har varit bra" fram till nu med bara män som styr. Om du inte läst så svarade Crice såhär: Men jisses: allvarligt talat, kan du någonting om vår jords historia? Var Hitler en kvinna? Var Pinochet en kvinna? Var Richard fucking Nixon en kvinna? Nä; och de var alla före Bush. Nero brände ner hela jävla Rom när Romarriket var supermakternas supermakt, och inte fanken var han en kvinna. Okej att du är ett svin som tycker att kvinnor ska sitta i kort kjol och puta med läpparna som sekretarare eller hemmafruar; men detta är inte 1950. Kvinnornas frigörelse ägde rum på sextiotalet, du är fångad i en läskig tidsbubbla. Klättra ut ur din DeLorean och öppna ögonen. GAH. Det handlade inte om Donkeeys farsas enskilda företag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Den började iförrgår, men var forfarande schvin kallt i vattnet här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Jag kom nyss ifrån Gamla Malmsjön. Skitskönt ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts