hubbert Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Badade idag, var inte så kallt faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Hmm, varför kan ingen stava till "säsong" ? Själv badar jag om det är minst 18 C+, fast det ska helst vara runt 25 C+ Men läs längst upp på sidan Foo är 18 och även han kan råka stava fel ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Men läs längst upp på sidan Men asså det är flera som har skrivit "sessong" t.ex KalleR tror jag det var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Men asså det är flera som har skrivit "sessong" t.ex KalleR tror jag det var Och det blir bättre av att du också gör det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Jag längtar till a få bada iår!! btw, kan ingen ändra så jag slipper läsa "Bad session" varje gång? Inget illa menat, men jag läser dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Badat två gånger. En gång i mitten av maj, och en gång i helgen. Skitkallt. Bor i Luleå, not to be forgotten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Har badat tre dagar i rad nu, blir varmare varje gång och nu idag var det 20 grader! Sjöstugan i Borgholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Har inte badat i sjön en enda gång ännu, men jag har varit i poolen massor med gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Idag har man varit i 'pydde-håla'. En liten badplats med döingar i en bit utanför Staffanstorp. Jag var där med Marcus, Martin och Michelle. Det var inte riktigt så kallt i vattnet som det brukar vara! Pinsamt är nog att första gången jag badade i havet var igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Det som stör mig mest är "Bad Sessongen" Henrik, jag, har endast badat inomhus i år. Tveksamt om jag kommer bada utomhus då jag inte gjort det på två år, varför börja nu? Den idén gick i krasch idag, badade utomhus i flera timmar idag. Fy på mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Min badsäsong börjar när jag fått finare kropp. Kan inte visa mig med bar överkropp i nuläget utan att jag skäms ihjäl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 "Bad sessongen" inleddes i vanlig ordning på första maj. Det har blivit lite av en tradition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Hmmm... Noll koll på när min badsesong börjar. Kanske ska klassen ha beachparty på fredag, då kanske den börjar för mig. För mig är att bada i havet inget självändamål. Den kunde ju ha börjat igår på hajken, men jag glömde badbrallorna:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Jag gjorde min debut i april någon gång. Var rätt så kallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Min badsäsong börjar när jag fått finare kropp. Kan inte visa mig med bar överkropp i nuläget utan att jag skäms ihjäl. Ähhh, tycker du att du ser tjock ut eller vad? Du ska nog se att det är ett antal som ser likadant ut. Och riktiga kompisar kommenterar inte ens överhuvudtaget, inte på ett elakt sätt iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 <----- Tog årets första dopp igår! Var ju varmare än vad jag trodde det skulle vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Ähhh, tycker du att du ser tjock ut eller vad? Du ska nog se att det är ett antal som ser likadant ut. Och riktiga kompisar kommenterar inte ens överhuvudtaget, inte på ett elakt sätt iaf. Ja, dels det plus att jag har en massa hår på hela magen. Sen har jag inga problem med att bada med polare, men nu snackar jag om brudar om man ska bada med dom. Du vet tjejer nu förtiden vill ha magrutor osv, ingen ful mage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Ja, dels det plus att jag har en massa hår på hela magen. Sen har jag inga problem med att bada med polare, men nu snackar jag om brudar om man ska bada med dom. Du vet tjejer nu förtiden vill ha magrutor osv, ingen ful mage. Rak-rak-rakapparat. Sen när du väl har kommit igång och badar så är din kagge det sista du tänker på. Sen så behöver du inte vara så fjoskig, tjejerna kan dra åt helvete om det inte passar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Öhm, imorn. Då skolan har slutat blir det playan hela dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 (redigerad) Har badat nästan oavbrutet idag älska att bada, skönt som satan är det i vattnet också Det är väl kanske en 17-18 grader eller liknande men så förbannat skönt. BTW enligt tidningen så kommer detta bli den varmaste 9 dagar prognosen på 30 år. BADA BADA BADA BADA BADA Redigerad 12 juni, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts