Matteus Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Ähhh, sluta gnäll på pojken, han har dyslexi eller är 6 år. Foo är 18 och även han kan råka stava fel ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 12 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Men seriöst...! Jag trodde att ni kunde fortsätta denna diskussionen utan att haka upp ett litet stavfel... Orka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Fy, fasen. Skulel aldrig få för mig att bada i Sverige. Utomlands gör jag det bara. Älskar att bada men det e för kallt i Sverieg. Kebab: Prova Gardaland i stället. De har bla. den här! Det är ett coolt ställe... Tror faktiskt att jag har varit där!..eller inte inne, men..utanför Lite ontopic: Dock så har jag badat i Gardasjön. Sviiiiiiinkallt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Badar inte om vattnet är under 20+ GrAder för då är det nämligen kallt i vattnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Min börjar så fort det e tillräckligt varmt i luften =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Foo är 18 och även han kan råka stava fel ibland... Ja, det var ganska mycket ironi i skiten då jag inte längre orkar haka upp mig på hur folk skriver. Men det som jag inte förstår är: 1: Varför man inte ens FÖRSÖKER skriva rätt. 2: Varför om man inte kan ett ord, inte slår upp det istället för att chansa. 3: Varfö... Nej juste, jag glömde. Det här är Gtasajten, synonym med snabbchatt med riggade felstavningar. Redigerad 12 april, 2006 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Ja, det var ganska mycket ironi i skiten då jag inte längre orkar haka upp mig på hur folk skriver. Men det som jag inte förstår är: 1: Varför man inte ens FÖRSÖKER skriva rätt. 2: Varför om man inte kan ett ord, inte slår upp det istället för att chansa. 3: Varfö... Nej juste, jag glömde. Det här är Gtasajten, synonym med snabbchatt med riggade felstavningar. 1. Tror de flesta försöker stava rätt, är ju helt hjärndött att stava fel med flit. 2. För att ingen förutom du bryr sig speciellt mycket av ett ynka stavfel. Föresten låter det helt sär att skriva "Varför om man inte kan ett ord, inte slår upp det istället...", "Om man inte kan ett ord, varför slår man inte upp det..." låter mycket mera korrekt. 3. Du glömde "r"-et, herr språkpolis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 1. Tror de flesta försöker stava rätt, är ju helt hjärndött att stava fel med flit. 2. För att ingen förutom du bryr sig speciellt mycket av ett ynka stavfel. Föresten låter det helt sär att skriva "Varför om man inte kan ett ord, inte slår upp det istället...", "Om man inte kan ett ord, varför slår man inte upp det..." låter mycket mera korrekt. 3. Du glömde "r"-et, herr språkpolis. 1. Tror inte jag, hjärndöda personer finns i massor. 2: ETT stavfel, herregud slå upp förstasidan i Allmäntforumet. 3: Orkar inte ens kommentera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 När som helst, men morsan tar inte med mig någonstans. Jag trodde att du var av den typen bara en mor kan älska. Men det gick tydligen inte hem där heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Jag trodde att du var av den typen bara en mor kan älska. Men det gick tydligen inte hem där heller. Hahahaha Själv har jag faktiskt badat 1 mars en gång, för två år sedan Men annaers börjar den väl i maj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Ja, det var ganska mycket ironi i skiten då jag inte längre orkar haka upp mig på hur folk skriver. Men det som jag inte förstår är: 1: Varför man inte ens FÖRSÖKER skriva rätt. 2: Varför om man inte kan ett ord, inte slår upp det istället för att chansa. 3: Varfö... Nej juste, jag glömde. Det här är Gtasajten, synonym med snabbchatt med riggade felstavningar. Gtasajten en snabbchatt med riggade felstavningar... Du har aldrig kollat andra svenska forum? Jag skulle tro att Gtasajten tar hem priset om mest rättstavande medlemmar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Gtasajten en snabbchatt med riggade felstavningar... Du har aldrig kollat andra svenska forum? Jag skulle tro att Gtasajten tar hem priset om mest rättstavande medlemmar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Okej.. Var du sarkastisk? Gaah! Okej... Vi kanske inte är det bästa forumet... Men vi är fan mycket bättre än Fuska.se eller nåt annat trevligt forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Okej.. Var du sarkastisk? Gaah! Okej... Vi kanske inte är det bästa forumet... Men vi är fan mycket bättre än Fuska.se eller nåt annat trevligt forum... Uggla-forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Okej.. Var du sarkastisk? Gaah! Okej... Vi kanske inte är det bästa forumet... Men vi är fan mycket bättre än Fuska.se eller nåt annat trevligt forum... Vi är visst det bästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Min bad säsong börjar i juni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Jag badade idag, för första gången. Det behövdes verkligen, med tanke på vilken jävla hetta det är! Ska erkännas att jag är själva definitionen av badkruka, men jag pallade. Det var inte ens kallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Den började när jag föddes... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Ska åka och bada imorgon. Var 30 grader idag och igår så det ska bli jävligt skönt och bada! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Hmm, varför kan ingen stava till "säsong" ? Själv badar jag om det är minst 18 C+, fast det ska helst vara runt 25 C+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts