Foo Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (redigerad) När börjar er badsäsong?... Min började idag! Bild kommer innom kort.... Redigerad 12 april, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Till sommaren, när det inte finns någon is på sjön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Vem är Inga Badkrukor? Nej ... skämt åsido, när temperaturen i vattnet är över 17 C. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Till sommaren, när det inte finns någon is på sjön. Goes for me 2 orka att man ska bada i en isbetäckt sjö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 "En fråga till inga badkrukor!" Ja du, när det är tillräckligt varmt xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 11 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 @ Alla som påpekar "inga badkrukor": *Kollar mig runt & upptäcker att jag är ensam i rummet... -Hitta på nåt bättre ord då i detta stilfixerade samhälle!* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 När som helst, men morsan tar inte med mig någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 När som helst, men morsan tar inte med mig någonstans. Tackars dig... Kan inte far din ta med sin lille son då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 @ Alla som påpekar "inga badkrukor": *Kollar mig runt & upptäcker att jag är ensam i rummet... -Hitta på nåt bättre ord då i detta stilfixerade samhälle!* Det som stör mig mest är "Bad Sessongen" Henrik, jag, har endast badat inomhus i år. Tveksamt om jag kommer bada utomhus då jag inte gjort det på två år, varför börja nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (redigerad) Den brukar börja när vi åker till Italien i början av sommaren varje år Men i svenskt vatten så börjar den väl..hmm.. när det är minst 20 grader varmt Så man kan kalla mig för en tvättäkta badkruka Redigerad 11 april, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Tackars dig... Kan inte far din ta med sin lille son då? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Badar i stort sätt inte mer än när jag åker wakeboard eller vattenskidor, så badsessongen lär dra igång i juni för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 När börjar er badsesong?... Min började idag! Bild kommer innom kort.... Nån kanske har skrivit detta redan (orkar inte kolla hela topicen) men det stavas säsong inte sesong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 När vattnet blir över 27 grader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Den brukar börja när vi åker till Italien i början av sommaren varje år Men i svenskt vatten så börjar den väl..hmm.. när det är minst 20 grader varmt Så man kan kalla mig för en tvättäkta badkruka Vart brukar du åka? Jag badar när det är varmt. Vad är meningen med att bada nu i April? När det inte ens är varmt? För du badade väll i Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Vart brukar du åka? Jag badar när det är varmt. Vad är meningen med att bada nu i April? När det inte ens är varmt? För du badade väll i Sverige? Typ norra Italien, väldigt nära Venedig. Ett fint ställe som heter Jesolo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Typ norra Italien, väldigt nära Venedig. Ett fint ställe som heter Jesolo Oke jag ska till Bibione. 10 mil från Venedig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Nån kanske har skrivit detta redan (orkar inte kolla hela topicen) men det stavas säsong inte sesong. Den är ju på bara en sida, din lata jävel Min badsäsong börjar när jag orkar leta upp badbyxorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Man måste kanske vänta tills isen är borta.. Men sen finns det också badhus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Oke jag ska till Bibione. 10 mil från Venedig Är det den där ön? Där har jag varit något år, faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts