Great Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Sorry missbedömde storleken blev lite väl stor :"> Jaså Driver 4 alltså finns det till Pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Sorry missbedömde storleken blev lite väl stor :"> Jaså Driver 4 alltså finns det till Pc? Nej! Dumt av mig! Men när det kommer på PC, köp det då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 1 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Har spelat Driv3er men det tyckte jag inte var så speciellt bra. Men är Parallel lines bättre än trean eller är det ungrfär samma ? Hur är uppdragen och hur är freeride läget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Vet du säkert om The Getaway finns till pc? Har kollat runt lite men hittar det inte Jag är inte 100% Men däremot tror jag att The getaway 1 finns till pc. Btw.Snygg bild men posta den i en annan topic, t.ex "Allmänt gta snack" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Har spelat Driv3er men det tyckte jag inte var så speciellt bra. Men är Parallel lines bättre än trean eller är det ungrfär samma ? Hur är uppdragen och hur är freeride läget. Lines är mycket bättre. Verkliga poliser. Det är skitverkligt. Typ halva spelet utspelar sig 1978 och andra halvan 2006. Faktist coolt. Och poliserna, de är verkliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Lines är mycket bättre. Verkliga poliser. Det är skitverkligt. Typ halva spelet utspelar sig 1978 och andra halvan 2006. Faktist coolt. Och poliserna, de är verkliga. ...Och om du spelar det passa på att besöka coney island för det är där warriors filmen/spelet utspelar sig. Och det finns ett nöjesfölt där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 ...Och om du spelar det passa på att besöka coney island för det är där warriors filmen/spelet utspelar sig. Och det finns ett nöjesfölt där Japp, undersökte det idag. Det är söndervandaliserat! Men inte 1978. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Japp, undersökte det idag. Det är söndervandaliserat! Men inte 1978. Jävla vandaler . Alla ställen som var berömda turistmål på 70-80 talet är sönderklottrade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 8 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Har sett att Rockstar har gjort ett annat spel som också verkar jävligt roligt Warriors tydligen så ska det basera sig från filmen med samma namn som är från 70-talet. Har sett både screenshots och trailers. Verkar ju skitgrymt. Någon som har spelat det som kan berätta lite vad det är man ska göra och vad som är bra och vad som är dåligt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 ...Och om du spelar det passa på att besöka coney island för det är där warriors filmen/spelet utspelar sig. Och det finns ett nöjesfölt där Det finns gäng där, där ett av dem liknar The Warriors och de andra Destroyers... 'Jävla fett när man har låst upp fusket "body snatchers" och kan slå ner dem, och vips så förvandlas man till dem... Jävla vandaler . Alla ställen som var berömda turistmål på 70-80 talet är sönderklottrade. Nope, inte WTC.. Men de flesta andra.. Och, har letat genom, men Hittar inte Wonder wheel där!!!!!!!!!!!!!! :'( :'( :'( Har sett att Rockstar har gjort ett annat spel som också verkar jävligt roligt Warriors tydligen så ska det basera sig från filmen med samma namn som är från 70-talet. Har sett både screenshots och trailers. Verkar ju skitgrymt. Någon som har spelat det som kan berätta lite vad det är man ska göra och vad som är bra och vad som är dåligt ? Det är skitgrymt Tjaa, de mesta går ut på att spöa upp Destroyers, sätta dit dem eller vandalisera deras klubblokaler.. Också ett och annat uppdrag där man ska göra inbrott i affärer, sno bilstereor osv. ....Också spöa upp tjallare förstås.. Fast det gör man mest när man klarat av hela spelet, och går runt fritt ute på Coney Island.. Min brorsa och jag är ett oslagbart team i The Warriors.. 2-Player Det finns 2 getaway spel: The Getaway The getaway black monday Ettan är ganska bra. Uppdragen är lagom svåra. Bra story. Du spelar 2 personer med olika storys Nästan alla riktiga företagsmärken finns med i både ettan och black monday t.ex: Puma Volvo Ford Saab McDonalds Burger king Och många fler. Grafiken är typ som mafia, alltså godkänd av mig. I Black monday är allt forbättrat: Mer vapen En karaktär kan slåss Motorcycklar,cycklar mm Här är det 3 karaktärer som du styr under spelets gång. Uppdragen är lite svårare än ettan Hoppas detta var nog med info. Säg till om du behöver veta mer Edit:Detta är nog det spel som påminner om mafia mest av alla gta-liknande spel. Mindre bilsortiment, alla vanliga trafikpoliser är borta, blinkersen i Free Roam är också borta.. Men en massa olika andra polisbilar.. Civilpolis, piketpolis, "SWAT" (Vet dock inte vad det heter, men du är iaf. med i denna grupp när du spelar som Mitchell).. Men polismotorcyklar.. + Du får Free Roam från början, "Mitchell-Version" (Free Roam.... ). SaveGarage Du börjar med Snutbil (hos Mitchell, ändå jag spelat, för jag fastnade på uppdraget på soptippen men konstigt nog lämnade jag tillbaka spelet.. ) +MYCKET ANNAT - Man börjar med Pepperball-gun hos Mitchell i Free Ride Kan inte komma på mer... Köpvärt spel, fyllde ju år i söndags och fick pengar, när jag blir frisk igen ska jag köpa det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Har sett att Rockstar har gjort ett annat spel som också verkar jävligt roligt Warriors tydligen så ska det basera sig från filmen med samma namn som är från 70-talet. Har sett både screenshots och trailers. Verkar ju skitgrymt. Någon som har spelat det som kan berätta lite vad det är man ska göra och vad som är bra och vad som är dåligt ? Vad är det du vill veta om spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Vad är det du vill veta om spelet? Läs lite nogare.. "Vad man kan göra" etc. etc.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Nope, inte WTC.. Näj, det kan vi säga. Det är bara sönderbombat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 9 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Det kommer ju bli en riktigt spelfylld sommar för min del verkar det som. Hittar ju nya bra spel hela tiden. The Warriors, GTA LCS, Deux Es etc etc. Håller ju fortafrande på med Total overdose och dessutom har jag börjat att spela om GTA 3. Men skulle vilja veta lite mer o The Warriors Vad kan man göra? Vad är det för typ av uppdrag? Påminner det om Gta? Hur är freeride läget? etc etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Men skulle vilja veta lite mer o The Warriors Vad kan man göra? Vad är det för typ av uppdrag? Påminner det om Gta? Hur är freeride läget? etc etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 10 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Verkar ju skitbra! Men finns det också bara till PS2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Verkar ju skitbra! Men finns det också bara till PS2? Tyvärr bara ps2 tror jag . Men jag tycker du ska köpa en ps2:a. Dom är inte dyra, man kan säkert få en för under tusenlappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Tyvärr bara ps2 tror jag . Men jag tycker du ska köpa en ps2:a. Dom är inte dyra, man kan säkert få en för under tusenlappen Varför köpa ps2 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 10 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Håller nog med Hubbert där. Ps2 är ju snart gammal teknologi Dessutom så brukar ju ialla fall Gta-spelen vara bäst till dator enligt mitt tycke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Håller nog med Hubbert där. Ps2 är ju snart gammal teknologi Dessutom så brukar ju ialla fall Gta-spelen vara bäst till dator enligt mitt tycke Ps2 är den konsollen där det finns mest spel. FÖR SISTA GÅNGEN GTA ÄR ETT TVSPEL INTE ETT JÄVLA DATASPEL!!!! Utrota PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts