Great Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Tjena! Har nu klarat ut Mafia, Gudfadern och alla GTA spelen. Är det någon som kan ge något bra tips på nåt spel som är i samma genre? Gärna ett spel som påminner om Mafia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Hmm, True Crime? eller driver 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Ma´fia e ju skit svårt har inte klarat de där typ andra uppdraget när man blir jagad av 2 killar med typ baseball trä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 12 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Hade True crime förut. Men fick det inte att fungera Driver 3 har jag testat men vet inte om jag gillade det eller inte. Mafia är inte alls svårt har spelat ut det två ggr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Hmm, True Crime? eller driver 3? Varför Driv3r när man kan få DrIVer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 The getaway black monday? Bra uppdrag i det spelet. Särskilt SWATuppdragen. Men om du vill ha det spel som liknar gta mest köp DRIVER:Parallel lines Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 15 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Ok. the getaway lät spännande har du nå mer info om det? Vad handlar det om? Hur är grafiken? osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 (redigerad) Ok. the getaway lät spännande har du nå mer info om det? Vad handlar det om? Hur är grafiken? osv. Det finns 2 getaway spel: The Getaway The getaway black monday Ettan är ganska bra. Uppdragen är lagom svåra. Bra story. Du spelar 2 personer med olika storys Nästan alla riktiga företagsmärken finns med i både ettan och black monday t.ex: Puma Volvo Ford Saab McDonalds Burger king Och många fler. Grafiken är typ som mafia, alltså godkänd av mig. I Black monday är allt forbättrat: Mer vapen En karaktär kan slåss Motorcycklar,cycklar mm Här är det 3 karaktärer som du styr under spelets gång. Uppdragen är lite svårare än ettan Hoppas detta var nog med info. Säg till om du behöver veta mer Edit:Detta är nog det spel som påminner om mafia mest av alla gta-liknande spel. Redigerad 16 april, 2006 av fido vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Det finns 2 getaway spel: The Getaway The getaway black monday Ettan är ganska bra. Uppdragen är lagom svåra. Bra story. Du spelar 2 personer med olika storys Nästan alla riktiga företagsmärken finns med i både ettan och black monday t.ex: Puma Volvo Ford Saab McDonalds Burger king Och många fler. Grafiken är typ som mafia, alltså godkänd av mig. I Black monday är allt forbättrat: Mer vapen En karaktär kan slåss Motorcycklar,cycklar mm Här är det 3 karaktärer som du styr under spelets gång. Uppdragen är lite svårare än ettan Hoppas detta var nog med info. Säg till om du behöver veta mer Edit:Detta är nog det spel som påminner om mafia mest av alla gta-liknande spel. Själv tycker jag att spelet känns väldigt instängt på freeroam men uppdragen är bra Men det är synd att det inte finns nån in-game-karta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Själv tycker jag att spelet känns väldigt instängt på freeroam men uppdragen är bra Men det är synd att det inte finns nån in-game-karta. Vilket av spelen menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Vilket av spelen menar du? Båda. Tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Båda. Tror jag I Black monday finns det en in game karta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 I Black monday finns det en in game karta Okej..men det känns instängt det med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 16 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Ok. det verkar ju helt ok kanske ska köpa det då. Men finns det något freeride läge och vad finns det att göra då? Är det ett spel som man spelar ut på någon vecka eller är det något som man för hålla på med ett tag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Ok. det verkar ju helt ok kanske ska köpa det då. Men finns det något freeride läge och vad finns det att göra då? Är det ett spel som man spelar ut på någon vecka eller är det något som man för hålla på med ett tag? Det finns free-ride som du kan välja på startmenyn och du kan välja 5 olika karaktärer i free-ride. Vissa uppdrag är lätta men en det är jätte svåra. Skriv igen om du vill veta mer Btw. Denna infon jag skrev var till black monday Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 17 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Ok spelet låter bara bättre och bättre Det blir nog att jag köper det. Men det finns ju två st måste man spela dem i någon speciell ordning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Ok spelet låter bara bättre och bättre Det blir nog att jag köper det. Men det finns ju två st måste man spela dem i någon speciell ordning? Nej det behöver du inte göra. Det näms knappt nåt om föregångaren i black monday. Båda spelets storys är helt olika. Men jag får säga att ettan har en mycket mer gripande story än tvåan(black monday). Men black monday har bättre uppdrag och funktioner, t.ex att hoppa över hinder,gå in i fler hus på free-roam och mycket mer. Så köp Black monday Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 17 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Ok då gör jag så tack för all info. You are the man Fido_Vercetti Vi får skapa ett Getaway forum här på gta sajten då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Ok då gör jag så tack för all info. You are the man Fido_Vercetti Vi får skapa ett Getaway forum här på gta sajten då Iam the man Du kommer nog inte bli besviken på spelet. Kontrollen och kameran är lite dåliga, men inget större problem när du har lärt dig dom. Och gillar du Black monday för ettan då med för den har också bra. Och det finns redan ett getaway forum här på froumet Och titta lite på recensioner och screens till spelet om du längtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 21 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Har läst lite mer info nu om the getaway black monday. Men har också läst om Driver 4 båda verkar vara roliga spel. Men vet inte vilket spel jag ska köpa. Någon som skulle kunna lista upp lite för och nackdelar med båda spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts