fido vercetti Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Peden? Peddot menar du väl? Han ser iaf ut som ett... AA och jag har på mig gumpsuiten samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Alphas bild funkar inte :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Verkar inte vara felr som vill vara med? Palla vänta ... 16, 17, 18, 19 ... 2 + 1 = 3 dagar på ingeting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 16 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 (redigerad) Peden? Peddot menar du väl? Han ser iaf ut som ett... En ped, den där peden. (Ped = Pedestrian) Ett peddo, det där peddot. (Peddo = Pedofil) Nepp, han menar peden, en förkortning av det engelska ordet av fotgängare (pedestrian). -------------------- @ xenon: Fixat och klart. BTW: Ska jag dra igång POLLEN imorgon istället??? Redigerad 16 april, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 (redigerad) Jag tycker du kan dra igång den, ja. och jag e ganska säker på att han skojade med peddo grejen Redigerad 16 april, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 16 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 (redigerad) Okej, imorgon morgon kör jag!!! (Bil ). Redigerad 16 april, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 http://i46.photobucket.com/albums/f102/Cmd...gtamarriage.jpg Om man får använda "begagnade" så ställer jag upp med den här en gång till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Haha en riktigt fin bild ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 (redigerad) http://i46.photobucket.com/albums/f102/Cmd...gtamarriage.jpg Om man får använda "begagnade" så ställer jag upp med den här en gång till. Skön bild Off: Har du börjat bli aktiv igen? Redigerad 16 april, 2006 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts