-NightHawk- Skrivet 12 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Hmm, verkar som om jag inte kommer komma långt i tävlingen med den bilden. Aja jag får hitta en bättre bild. Får jag se den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Hmm, verkar som om jag inte kommer komma långt i tävlingen med den bilden. Aja jag får hitta en bättre bild. Det låter bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Silentwhisper funkar inte och den andra fattar jag ingenting av Hur ska jag lägga upp min bild? :'( Edit: nu funkar det, här är mitt bidrag: http://files.upl.silentwhisper.net/upload8...nnnnnnnnnnn.bmp Den snuskiga tuppen Redigerad 12 april, 2006 av jerrko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Fotade en bättre bild. Redigerad 12 april, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 12 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Kan du visa den gamla bilden igen??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Ja, jag skulle också vilja se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Här kommer raklamen Redigerad 12 april, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Kan du visa den gamla bilden igen??? Suck...aja här är den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Suck...aja här är den. Va e så speciellt (stavning?) med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) [REKLAM] http://img321.imageshack.us/img321/562/lolorc9nn.png[/REKLAM] @boomer: det skrev han om du tar dig tid och läsa innan du postar. inte för att jag fattar vad han menade men Redigerad 12 april, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Jag vill ha en kaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Är ingen här modemedveten? .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Är ingen här modemedveten? .. Vad har det med ingenting att göra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Nah, jag är inte så vidare modemedveten. Men för att förstå skämtet måste man veta att Clavin Klein är ett klädmärke. Lite långsökt skämt däremot, kan förstå att ingen förstår sig på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Nah, jag är inte så vidare modemedveten. Men för att förstå skämtet måste man veta att Clavin Klein är ett klädmärke. Lite långsökt skämt däremot, kan förstå att ingen förstår sig på det. Annars Calvin KLein Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Nah, jag är inte så vidare modemedveten. Men för att förstå skämtet måste man veta att Clavin Klein är ett klädmärke. Lite långsökt skämt däremot, kan förstå att ingen förstår sig på det. Ja man måste va SÅ modemedveten för att veta vad CK e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Tillräckligt ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Tillräckligt ... Kallas allmänbildnig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Ja, tillräckligt allmänbildad för att veta det. Sluta spamma nu/ Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Mine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts