filip Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Hej! jag laddade hem en webtamplate från en sida jag öppnade den i dreamweaver där såg d normalt ut. MEn när jag skulle tanka upp den på min ftp sida föra tt visa mina kompisar då såg den ut så här varför blir det så kan nån hjälpa mig snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Hej! jag laddade hem en webtamplate från en sida jag öppnade den i dreamweaver där såg d normalt ut. MEn när jag skulle tanka upp den på min ftp sida föra tt visa mina kompisar då såg den ut så här varför blir det så kan nån hjälpa mig snälla! I DreamWeaver ser allt konstigt ut tycker jag. Jag brukar koda allt i Notepad och göra vissa delar i DW och klistra in. Tror inte att det har så mycket med FTP:n att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
filip Skrivet 11 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Jo men när man förhandsgranskade i DW såg d ut som det ska göra men det gör d inte nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Jo, det var det jag menade. Det ser bra ut i DW men inte i webbläsaren. Ursäkta att jag formulerade mig lite dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
filip Skrivet 11 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Jaha okej men hur ska jag göra för att få det att funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Som jag skrev, pissa på DW och gör allt i Notepad eller något annat program. Det är mitt tips. Eller att som sagt klippa ur olika delar av kodningen och kolla hur det blir i Notepad. Spara filen som bajs.html på Skrivbordet t.ex. och så ser du hur det blir. Cok najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
filip Skrivet 11 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Vilket program är bäst att använda till php då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Crimson Editor. Forbidden You don't have permission to access / on this server. Sätt riktiga rättigheter på filerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts