sebban Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Ja får ej till dedär "lowrider" saken där man ska typ "dansa" me bilen=S kan nån ge mig nått tips eller nått??=S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Jag ger dig det ultimata tipset: Tryck på respektive knapp när symbolerna är i ringen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Menar du att du inte kan köpa hydraulics till din lowrider? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Ja får ej till dedär "lowrider" saken där man ska typ "dansa" me bilen=S kan nån ge mig nått tips eller nått??=S Jag tror att han menar att han inte får till det med tävlingen, d.v.s. han vet inte hur man ska tajma med movsen. Men det vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Skicka upp ditt savegame så kan jag göra det (om jag är hemma då) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Det kan väll inte vara så svårt? Jag fick till det direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (redigerad) Ge bara inte upp! Jag fick köra det typ 20 gånger innan jag klara det Redigerad 11 april, 2006 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Du ska använda numpaden och helt enkelt trycka åt det håll pilarna pekar! Gör det då pilen har kommit in i ringen som finns i mitten! Coolt, min 199 post! Måste iväg och skriva en till nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Ett tips: Tryck på knapparna lite (extremt lite!) efter att pilarna har kommit in i ringen. Pilen ska vara lite efter mitten av cirkeln, inte precis i mitten. Hoppas att det hjälper! Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebban Skrivet 12 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Ok^_^ tack för tipsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 PlayStation2 is the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 PlayStation2 is the shit. Hur vi nu kom in på det ämnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Hur vi nu kom in på det ämnet. Bry dig inte om det du. Håll bara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Bry dig inte om det du. Håll bara med. Sorry, kan inte hålla med. Men men, nu så går vi och steker lite pannkakor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Bry dig inte om det du. Håll bara med. Jag kan hålla med ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 PlayStation2 is the shit. Yao det kan du sätta dig på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Yao det kan du sätta dig på Jag sätter mig gärna på ett playstation Kunde inte låta bli... jag har faktiskt inget emot playstation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts