Mark Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Jag är bra på precis allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Jag är riktigt grym på att göra volter i luften Redigerad 12 april, 2006 av Esperanto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Taekwondo, Musik (bl.a nationalsånger ... Kan typ hur många som helst, och kan som oftast tala om vilket land som har vilken sång då jag hör den. Slå det ni! ) Annars är jag rätt bra på språk, har lätt att lära mig språk. Kan Lag & Rätt bra. Redigerad 12 april, 2006 av Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Rorövovarorsospoproråkoketot isos tothe soshitot! Dodetot eror bobarorarora soså sosynondod atottot dodetot totaror soså jojävovlola lolånongog totidod atottot soskokrorivova popå rorövovarorsospoproråkoketot onT: Jag märkte häromkvällen att jag är en gud på singstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Att skjuta upp saker och teckna, iaf vad familj å vänner säger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Dodetot eror bobarorarora soså sosynondod atottot dodetot totaror soså jojävovlola lolånongog totidod atottot soskokrorivova popå rorövovarorsospoproråkoketot onT: Jag märkte häromkvällen att jag är en gud på singstar Wowörordod. Haha, jag har faktiskt oxå märkt att jag är grym på att sjunga! Eller kanske inte grym men jag kan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Jag ser mig själv inte som jättebra på trummor men jag är hyffsad. Är bra på att fortsätta bli bättre. Eller något. Sen är jag ganska bra på att jonglera. Och är bäst i klassen på matte. Mest för att alla andra suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Bra på att kunna läsa av personer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Bra på allt. Nä men seriöst. Språk, lätt för att lära mig sånt. Matte, No såna saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts