Kebab Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Därför du har den fina signaturen Btw, kan du säga: 'Akta dig horunge innan jag trycker upp dig mot skåpet!'? Eller: 'Kom och käka kebab hos Vårby Grill!'? På tyska menar du eller? Om jag får tänka after en stund kanske.. eller inte alla ord, det ska erkännas. Sånt där satt man och slog upp i ordöckerna i sexan kommer jag ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Geografi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Nästan ingenting. Lär mig saker mycket snabbt. Men det måste vara någon jag vill lära mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Photoshop. Det måste jag faktiskt hålla med om!! Du är fotocop master!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Mio är good på alles!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Att köra bil, allvarligt. Jag är en naturbegåvning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (redigerad) Tjoho, och så postade du 16:16! Förövrigt tycker jag vi låter ganska lika. Vill du se mer? Kolla vilken dag jag joinade, och kolla vilken dag bobbo viking joinade. Kolla på mitt medlemsnummer, och kolla på P-C's Jag kom på en till sak som jag är bra på! Att ha bra musiksmak! Och att drick Mjölk! Redigerad 11 april, 2006 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 På tyska menar du eller? Om jag får tänka after en stund kanske.. eller inte alla ord, det ska erkännas. Sånt där satt man och slog upp i ordöckerna i sexan kommer jag ihåg Aa, på tyska. Haha, jag slår fortfarande upp såna saker. Jag frågade min spanska lärare vad 'pirula' betyder (snopp) och då sa hon päron. Sen frågade jag vad 'coño' betyder (fitta) och då sa hon äpple. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Jävla skryttråd det här Jag är bra på matte, engelska, fysik, idrott och spanska (dom ämnena jag har MVG i ) Jag är sjukt dålig på datorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Jag är inte så jävla bra på mycket, är halvdan typ med allt men rätt schysst typ annars. Enda jag är grym på (princip) är spel... strategi, fps, är jag bäst på Bara har en talang för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Jag är väldigt social och har därför lätt att lära känna en massa folk =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Musik. Många säger att jag är ett musikaliskt underbarn. Jag tycker att dom överdriver. Men jag kan spela musik riktigt bra . Trummor har jag spelat i åtta år, gitarr sen fyra-fem år tillbaka, och bas sen fyra år tillbaka. I skolan är jag sämst =/. Men i framtiden ska jag lägga all tid på musiken så fort jag har flyttat till usa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Jag kan iofs inte fem språk eller dyka.. eller..? (norska (inte så svårt ju), svenska, engelska, spanska och amerikanska? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Vi är homies, eller hur homie? Jag kan iofs inte fem språk eller dyka.. eller..? (norska (inte så svårt ju), svenska, engelska, spanska och amerikanska? ) HAHA! NU KOM JAG PÅ DET!! RÖVARSPRÅKET!! Då kan jag sex språk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Gråta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Rorövovarorsospoproråkoketot isos tothe soshitot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Rorövovarorsospoproråkoketot isos tothe soshitot! Gogå ocochoh lolägogog dodigog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Totacockok dodetotsosamommoma. Och det räcker nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Photoshop, skämta, supa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts