ZcruweN Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Vad är ni bra på? En del är bra på att tänka och kan dra en logisk slutsats på fem röda En del är bra på komma på saker som t.ex historier väldigt snabbt En del är bra på att Lära sig nånting väldigt snabbt Och en del kan ha den ledande effekten att just den personen styr över en större grupp människor och kan få dom att lyda denne personen? Jag är den snabblärda personen och lite grann av den logiska. T.ex (kanske dåligt exempel, aja anyway) man skaffar ett nytt spel, kontrollerna är helt fucked up, 1-2 minuter senare, jag spelar spelet helt utan problem. Jag kan också vara bra på att lösa gåtor och skit, där kommer den lilla logiska människan i mig fram. Så vad är ni speciellt bra på? Det behöver inte var nånting jag har skrivit här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Geografi. Det ända jag kan stoltsera med i skolan. Om det fanns ett ämne om GTA-spelens historia skulle jag nog vara ganska vass på det med. Jag kan även texten på alla White Stripes låtar, go me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Well, ibland känns det som om jag lyckas med nästan varje sak jag försöker mig på - bara jag försöker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (redigerad) Jag är bra på att lära mig saker som inte har med skolan att göra. Edit: Kom nyss på att jag är bra på att lösa ordlekarna på Pussel. Redigerad 11 april, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Jag är bra på att lära mig saker som inte har med skolan att göra. Håller med till 100%! Läraren står och tjatar om ditt och datt. Man kommer hem pluggar som en gris dagen efter när man ska ha förhör i det kan man inte ett skit Sitter man framför datorn och lirar WoW eller så då lär man sig så äckligt mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Bra på att åka skidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Jag är en så kallad "fastwriter", jag skriver rätt snabbt. Någon som vill ta en match? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Hm, datorer. Matte/Engelska osv. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Jag är en jävel på matte (Har börjat på B-kursen för samhällslinjen, och jag går i nian). Jag lär mig program/spel som jag vill lära mig snabbt (som någon sa, sånt som ej har med skolan att göra) Jag är bra på photoshop åxå. Det är väl det jag kommer på nu som jag är väldigt bra på sen e jag ju ganska bra på mycket annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (redigerad) Jag är bra på att laga mat. Och jag är kvik tänkt. Om någon säger något, kan jag ofta vända på det och säga nått som blir kul. (Som Chandler i Friends ungefär) Redigerad 11 april, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Jag e bra på engelska..och fotografera eller jag e rätt bra =) och sen på att klara spel haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 När jag väl försöker så är jag jävligt grym på språk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (redigerad) Va vaken (har fixat 4 dygn ) Och sitta på toa länge (på villkoret att jag får med nåt att läsa, satt en gång 3 timmar med Kalle Anka pocket ) Redigerad 11 april, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Sova... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Spela spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Jag är helt oslagbar på Street Fighter 3. jag är också helt brutal på halo 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Är faktiskt bra på det mesta, logiskt tänkande, utnyttja situationer, göra saker roliga på samma sätt som Vice nämnde etc. Är väl ingen vidare atlet däremot... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Jag är för ödmjuk för att säga det. Jag kan därför konstatera att jag är bra på att vara ödmjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Racing-spel, yeah.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts