Joey Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 jag har ett litet problem... i bland när man startar datorn (har windows 98) så när välkomst medelandet kommer så kommer halva och sen zzcvx så försvinner ljudet.. men om man startar om datorn 2-3 ggr så kan det funka.. det e inte högtalarnas fel för dom e sprillands nya.. vi har fått datorn från hörselvården (jag e hörselskadad). man får datorer därifrån om man vill det när man e hörselskadad. då e datorn helt ny. vi har haft den sen i juli.... vad kan det vara för fel?? typ i bland när man ska spela typ Red Alert 2 eller liknande så funkar ikke ljudet.. men när man spelar upp MP3 låtar så funkar det.. HJÄLP MIG!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 30 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 det skulle va fint om nån skulle kunna maka på arslet och hjälpa mig!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 har ingen aning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 vadå hörsel skadad? det kanske e därflr du inte hör= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 Vad är det som är speciellt med en sån dator? Det kan ju vara fel på datan, drivrutiner allt möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 31 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 vadå hörsel skadad? det kanske e därflr du inte hör= du det e inget att skämta om!! och så har jag bara förlorat 15% = ingenting nästan.... skulle du vara hörselskadad så skulle du inte håna folk i allafall hörselskada= inte döv!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts