oskaroskar Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Men du måste medge att det är betydligt krångligare med abonnemang än kontant, eller hur? I stället för att snacka i timmar med abonnemang ( för att tjäna in det), köp "Comviq kompis" och prata gratis en hel månad. Jag älskar att ha abonemang. Kan ringa när man vill, var man vill och till vem man vill. Det som gör det så bra behöver inte tänka på att gå till affären för att köpa påfyllning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kow Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Förlåt, försökte bara uppmärksamma särskrivningen. Offtopic: Igår träffade jag en mörk hårig tjej För att inte spåra ur totalt, jag har vodafone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Vote: Nån annan helt okänd Jag har djuice. Synd att du inte hade det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Vote: Nån annan helt okänd Jag har djuice. Synd att du inte hade det med. Djuice är vodafone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Det som gör det så bra behöver inte tänka på att gå till affären för att köpa påfyllning Det är väl inte så j*vla jobbigt? Om du ringer mycket så är det bara köpa STOOORA "påfyllningskvitton" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Det är väl inte så j*vla jobbigt? Om du ringer mycket så är det bara köpa STOOORA "påfyllningskvitton" Eller så skaffar man ett abbonemang där man får ringa för månadskostnaden. Som 3Bomben, Comviq Pott eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Comviq Knock out. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts