samuelszon Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Vissa vill ha mer en än telefonfunktion på sin telefon som jag och jag trivs då bättre med 3. Shit, varför hålla på och diskutera om vilket abonnemang som är bäst? Det är som att argumentera varför hårdrock suger eller varför hip-hop är jättebra.. Alla får väl tycka vad de vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Vissa vill ha mer en än telefonfunktion på sin telefon som jag och jag trivs då bättre med 3. Shit, varför hålla på och diskutera om vilket abonnemang som är bäst? Det är som att argumentera varför hårdrock suger eller varför hip-hop är jättebra.. Alla får väl tycka vad de vill! Alla kanske inte testat alla abonnemang? Man kan kanske få tips? Plus att det kan vara intressant att se vad andra tycker också.. Och please, sluta skriva med orange, bara jobbigt att läsa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Jaja, men om någon skriver 'Jag gillar blablabla' så kommer 'Nej det suger blaaaaa' eller nåt sånt. Folk får väl tycka som de vill! Nej, det är fint. Jag tycker inte att det är jobbigt att läsa?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Nej, det är fint. Jag tycker inte att det är jobbigt att läsa?! Ska jag göra en poll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Jaja, men om någon skriver 'Jag gillar blablabla' så kommer 'Nej det suger blaaaaa' eller nåt sånt. Folk får väl tycka som de vill! Nej, det är fint. Jag tycker inte att det är jobbigt att läsa?! Precis. Men om alla ska få tycka vad dom vill så ska dom ju kunna säga imot dig också ju. Som tex du tycker Tre är bra men inte vi andra... Då ska vi väl få säga det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Ska jag göra en poll? Skrev ju som alla borde veta själv med orange förut... Och nu i efterhand förstår jag er alla som ville att jag skulle byta.. Så jag passar på att be alla om Ursäkt såhär lite halv offentligt. F'låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Nej, det är fint. Jag tycker inte att det är jobbigt att läsa?! Du skriver ju, vi läser.. Fast sen kan ju alla som tycker det är jobbigt ignorera dina inlägg i fortsättningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Vodafone abonnemang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Haha. Precis. Alla som jag känner som har haft Tre har haft problem med det. Så därför väljer jag att inte skaffa Tre Enda problemet e att jag har ingen täckning på skolan: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Enda problemet e att jag har ingen täckning på skolan: Kul för dig men du har ju ändå problem. Och varför har du kvar det om du nu ändå har problem. Fattar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Aldrig haft ett problem med 3. Har alltid haft teckning. När just 3G teckningen inte ´finns så fixar den 3teckning, som jag förövrigt har fullt på helatiden. Köpte en LG U880, med musikpack, brandvägg, antivirus (WTF?) och 3bomben. Jag ramlade och spräckte frontdisplayen, fick en helt ny mobil på 5-10 dar hem i brevlådan. ringer 5000 Fria minuter varje månad? gratis till alla inom 3, 69öre/min till alla nät. Ser absolut inget fel på 3. Redigerad 12 april, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 (redigerad) Vote: Vodafone, som ska/har döpts om till Telenor Redigerad 13 april, 2006 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kow Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Jag har en ericsson t610 Vadå abonnemang? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Telia har jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Jag har en ericsson t610 Vadå abonnemang? Mobiloperatör menar han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Jag har Comviq kontant, jag köper månadsvis. 3 goda orsaker till varför jag inte skaffar abbonemang: 1. I fall jag tappar bort mobilen så måste jag fortsätta betala. 2. I fall någon hittar mobilen så kan han/hon ringa utomlands, eller vart som helst hur många gånger den vill. 3. Det är jobbigt och spärra mobilen i fall någon gör detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Mobiloperatör menar han. Vad jag menar är vilken operatör har du OCH vilket abbonemang i sånna fall? Piece of cake. Hoppas ni förstår vad jag menar nu, vilket jag nu gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Jag har Comviq kontant, jag köper månadsvis. 3 goda orsaker till varför jag inte skaffar abbonemang: 1. I fall jag tappar bort mobilen så måste jag fortsätta betala. 2. I fall någon hittar mobilen så kan han/hon ringa utomlands, eller vart som helst hur många gånger den vill. 3. Det är jobbigt och spärra mobilen i fall någon gör detta. 1. Försäkring? 2. Spärra SIM-kortet 3. Står ett IC-nummer (tror det heter så) på kvittot, bara ringa till kundtjänsten och säga det så ät telefonen spärrad för evigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 (redigerad) Telia Refill. Redigerad 13 april, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Men du måste medge att det är betydligt krångligare med abonnemang än kontant, eller hur? I stället för att snacka i timmar med abonnemang ( för att tjäna in det), köp "Comviq kompis" och prata gratis en hel månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts