Jump to content

Vad har du för mobil abonnemang?

Maimstream
 Share

Vad har du för mobilabbonemang?  

85 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 106
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vissa vill ha mer en än telefonfunktion på sin telefon som jag och jag trivs då bättre med 3.

Shit, varför hålla på och diskutera om vilket abonnemang som är bäst? Det är som att argumentera varför hårdrock suger eller varför hip-hop är jättebra.. Alla får väl tycka vad de vill!

Alla kanske inte testat alla abonnemang? Man kan kanske få tips? Plus att det kan vara intressant att se vad andra tycker också..

Och please, sluta skriva med orange, bara jobbigt att läsa.. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaja, men om någon skriver 'Jag gillar blablabla' så kommer 'Nej det suger blaaaaa' eller nåt sånt. Folk får väl tycka som de vill!

Nej, det är fint. :unsure: Jag tycker inte att det är jobbigt att läsa?!

Precis. Men om alla ska få tycka vad dom vill så ska dom ju kunna säga imot dig också ju. Som tex du tycker Tre är bra men inte vi andra... Då ska vi väl få säga det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aldrig haft ett problem med 3.

Har alltid haft teckning. När just 3G teckningen inte ´finns så fixar den 3teckning, som jag förövrigt har fullt på helatiden.

Köpte en LG U880, med musikpack, brandvägg, antivirus (WTF?) och 3bomben.

Jag ramlade och spräckte frontdisplayen, fick en helt ny mobil på 5-10 dar hem i brevlådan. ringer 5000 Fria minuter varje månad? gratis till alla inom 3, 69öre/min till alla nät. Ser absolut inget fel på 3.

Redigerad av FoxtroT
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har Comviq kontant, jag köper månadsvis.

3 goda orsaker till varför jag inte skaffar abbonemang:

1. I fall jag tappar bort mobilen så måste jag fortsätta betala.

2. I fall någon hittar mobilen så kan han/hon ringa utomlands, eller vart som helst hur många gånger den vill.

3. Det är jobbigt och spärra mobilen i fall någon gör detta. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har Comviq kontant, jag köper månadsvis.

3 goda orsaker till varför jag inte skaffar abbonemang:

1. I fall jag tappar bort mobilen så måste jag fortsätta betala.

2. I fall någon hittar mobilen så kan han/hon ringa utomlands, eller vart som helst hur många gånger den vill.

3. Det är jobbigt och spärra mobilen i fall någon gör detta. ^_^

1. Försäkring?

2. Spärra SIM-kortet

3. Står ett IC-nummer (tror det heter så) på kvittot, bara ringa till kundtjänsten och säga det så ät telefonen spärrad för evigt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor