nexus Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Sonera Jag är från Finland/Åland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Usch! Jag har Halebop! Det suger verkligen röv. Bara 3 som är värre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Telia. Det är det enda som funkar hos mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Telia istheshit" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Tejlija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Vote: Okänd, Tango Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Vodafone, men kommer nog byta när voda byter namn till TeleNor, vägrar ha ett jävla Norge-abonnemang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Vodafone, men kommer nog byta när voda byter namn till TeleNor, vägrar ha ett jävla Norge-abonnemang Det är rätt. NER MED NORGE!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (redigerad) Vote:Nån annan helt okänd. Jag har 3 och det äger. Telefonerna äar också mycket bra med 3. Jag har en LG U880 och är helnöjd. Redigerad 11 april, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Vote:Nån annan helt okänd. Jag har 3 och det äger. Telefonerna äar också mycket bra med 3. Jag har en LG U880 och är helnöjd. Tre har alldeles för mycket problem. Och vissa telefoner är bara skit. Med andra ord: Palla Tre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Jag är så trött på folk som bara påstår en massa skit. Jag har en SE K608i med 3 och är hur nöjd som helst. Perfekt abonnemang (stavning) och underbar lur. Har aldrig haft några problem. Så är det snygg oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Tre har alldeles för mycket problem. Och vissa telefoner är bara skit. Med andra ord: Palla Tre Som jag skrev i tidigare posts så kan jag inte förstå hur folk väljer 3 framför de färdigutvecklade GSM-nätet. 3 nätet är inte på långa vägar klart och dessutom inte lika bra täckning över jorden som GSM-nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Varför ska vi välja ett färdigutveklat GSM-system som har funnits i flera år när vi kan få ett snabbare och nyare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Varför ska vi välja ett färdigutveklat GSM-system som har funnits i flera år när vi kan få ett snabbare och nyare? För anledningen han just sa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Varför ska vi välja ett färdigutveklat GSM-system som har funnits i flera år när vi kan få ett snabbare och nyare? 1. Inte lika bra täckning som GSM 2. Inte alls snabbare. Inte om man användare telefonen vad man ska använda den till dvs. ringa. 3. GSM är stabilare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Du måste vara nära vän med din telefon. Det jag irriterar mig på är comviq kompis som ska vara GRATIS när man snackar men efter 2 timmar så läggs samtalet på och man måste ringa upp igen och betala en uppkopplingsavgift. Det suger. Jag klarar inte ens att hålla räkningarna nere med kompis...trodde det skulle gå ner nu när amn inte har nån flickvän att ringa men nu ringer jag till alla andra också...fett dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Som jag skrev i tidigare posts så kan jag inte förstå hur folk väljer 3 framför de färdigutvecklade GSM-nätet. 3 nätet är inte på långa vägar klart och dessutom inte lika bra täckning över jorden som GSM-nätet. Haha. Precis. Alla som jag känner som har haft Tre har haft problem med det. Så därför väljer jag att inte skaffa Tre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) 3G, då? Är det ett GSM när eller något annat? Det är vad jag har. Daiiim, vad hon är snygg, oskaroskar. Den ljushåriga bruden. Kan knappt sluta glo på henne... (Inte på den bilden dock, men i serien.) Redigerad 12 april, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 3G, då? Är det ett GSM när eller något annat? Det är vad jag har. Nej det är 3G. Precis som Tre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts