Maimstream Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Frågan kanske har gått fram? Jag sitter uppe mitt i natten igen och har tråkigt och kan inte sova. Så jag skapar en poll med någon form av mening(?). Men nu undrar jag vad ni har för abbonemang till era mobiler, helt enkelt. Själv har man Telia Refill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Comviq abonnemang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Har ett Telia Kontantkort och ett Vodafone Kontantkort. Lagom jobbigt att ha 2 telefoner och 2 telefonnummer. Ska dock portera över mitt Telia nummer till Vodafone, så slipper jag allt krångel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Men... 3, precis som om det vore okänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Telia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Men... 3, precis som om det vore okänt. 3 är så kasst att det inte är värt att nämnas, därav. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Tilaja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 3 är så kasst att det inte är värt att nämnas, därav. Bättre du säger vad det är som är kasst med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 För något år sedan köpte jag en fanta eller vad det nu var, och dom hade ju en annons om nåt abbonemang som hette Chess som iallfall jag aldrig hade hört om förut. Så det kanske finns nåt helt okänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 För något år sedan köpte jag en fanta eller vad det nu var, och dom hade ju en annons om nåt abbonemang som hette Chess som iallfall jag aldrig hade hört om förut. Så det kanske finns nåt helt okänt. Japp, men att inte 3 fanns med på listan var lite illa. Ja, det kanske inte är bäst men det är ju inte okänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Japp, men att inte 3 fanns med på listan var lite illa. Ja, det kanske inte är bäst men det är ju inte okänt. Tänkte inte så långt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Bättre du säger vad det är som är kasst med det. 3 är ju långt ifrån färdigutvecklat. GSM-nätet som de övriga operatörerna använder sig utav är både stabilare och bättre täckning. Sedan deras onödiga tjänst, "telesex" förstår jag mig inte på. Varför ska man sitta och titta på varandra när man PRATAR i telefon, dessutom störande för omgivningen om man sitter och pratar med något i högtalartelefon. Tjohej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Comviq kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Comviq kontant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Comviq kompis. Du måste vara nära vän med din telefon. Det jag irriterar mig på är comviq kompis som ska vara GRATIS när man snackar men efter 2 timmar så läggs samtalet på och man måste ringa upp igen och betala en uppkopplingsavgift. Det suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Comviq kontant Samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Du måste vara nära vän med din telefon. Det jag irriterar mig på är comviq kompis som ska vara GRATIS när man snackar men efter 2 timmar så läggs samtalet på och man måste ringa upp igen och betala en uppkopplingsavgift. Det suger. Seriöst, hur ofta pratar man så länge. Och om man gör det pratar man istället på hemtelefonen. Och om inte, ifall du måste prata i 4 timmar så måste du betala max en krona till i öppningsavgift. Tycker inte det är så farligt. Och istället för att hacka på alla telebolag vilket använder du själv? Vote Comviq, pendlar mellan vanliga och kompis. Edit: Fan va snabbt ni två svarade då? Trodde ni sov =) Redigerad 10 april, 2006 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Du måste vara nära vän med din telefon. Det jag irriterar mig på är comviq kompis som ska vara GRATIS när man snackar men efter 2 timmar så läggs samtalet på och man måste ringa upp igen och betala en uppkopplingsavgift. Det suger. Brukar inte skapa vänskap med mina prylar. Visst suger det, men personligen brukar det inte bli så långa samtal som 2 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Brukar inte skapa vänskap med mina prylar. Visst suger det, men personligen brukar det inte bli så långa samtal som 2 timmar. Nej, det har du rätt i. Ville bara påpeka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 3 är så kasst att det inte är värt att nämnas, därav. Tre äger sönder din mamma och Irans President på samma gång Eller jag hade ju Vodafone förut men tre hade coolare telfoner så det va bara o byta!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts