Wallemart Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 För ofta? Nä, men seriöst så är det väll i snitt en gång i timmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Eftersom jag inte har bredband så blir det väl nån gång om dagen.. Efter klockan 18. -- Jag vill inte leka Besserwisser eller wannabe-mod, men borde inte alla såna här trådar ligga i Gtasajten - Forumet - forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Nån gång om dan. Nåra dar fler, andra inget alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Alldels för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Yeees mitt mål här på gtasajtens forum e uppnått nu kan jag ju lämna...*skämtar* Nej men jag ville bara se e det ngt fel med det eller..? Ne d e inte ngt fel me de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Ingen aning.. ett par gånger om dan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Alltid när jag sitter vid datorn, och det blir "några" timmar om dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 HAr det som startsida så även om jag bara ska kolla in någon liten sak. Så fastnar man i typ 1 timma!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Jag är inne på forumet allt för ofta! Jag bor här i princip! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Någon gång i veckan har det blivit nu på senaste tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Jag sitter på forumet alldeles för ofta. Ingen gillar mig, jag skriver bara onödiga inlägg... Vad gör jag här egentligen? Boo-fookin-hoo. Looking for a pity parade? @T: Ajo ganska mycket. Nästan alltid då jag är inne på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 En timme i veckan kanske, om inte mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Tror det blir en eller två gånger i månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Har GTAsajten som hemsida ... sen är man bara ett klick från forumet. ^^ Flera ggr om dan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Öppnar oftast gtasajten när jag är vid datorn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Dagligen, om jag inte har något bättre för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Ajo ganska mycket. Nästan alltid då jag är inne på internet. Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Några gånger om dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Jag är inne på forumet allt för ofta! Jag bor här i princip! Samma här då Gör fler serier nu! *Hotar med pistol* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Hmm... Varje gång jag öppnar Webläsaren kollar jag igenom alla nya posts, Ungefär flera gånger i Timmen läser jag igenom forumets Nya posts. Redigerad 12 april, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts