tommy killer Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Yeees mitt mål här på gtasajtens forum e uppnått nu kan jag ju lämna...*skämtar* Nej men jag ville bara se e det ngt fel med det eller..? Nej, men spara dina ideer och så gör istället ca 5 topics per vecka istället för 10 per dag så kommer det vara bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Yeees mitt mål här på gtasajtens forum e uppnått nu kan jag ju lämna...*skämtar* Nej men jag ville bara se e det ngt fel med det eller..? Ja Kan du inte göra EN topic där du skriver alla dina fråger? Edit: Nä, det bästa är nog om du raggar dig på ett annat forum å frågar allt där. Så får dem skiten istället för oss. Redigerad 10 april, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Nej, men spara dina ideer och så gör istället ca 5 topics per vecka istället för 10 per dag så kommer det vara bättre. Okej men 10 per dag e ju överdriv men visst jag förstår er...!! Da starta ny topic nörd lugnar ner sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Mariiiiie + New topic = Sant Tror jag ska klottra runt det på alla skolors toaletter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Mariiiiie + New topic = Sant Tror jag ska klottra runt det på alla skolors toaletter Gör du det och så skriv vad som händer sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Ja Kan du inte göra EN topic där du skriver alla dina fråger? Edit: Nä, det bästa är nog om du raggar dig på ett annat forum å frågar allt där. Så får dem skiten istället för oss. Men visst så mkt skit det e jag menar..Men visst bra du säger vad du tkr inte för att jag känner mig ledsen p.g.a det men men...Ska sluta starta nya topicar "ofta" Blir du nöjd då Jonas?? EDIT: Mariiiiie + New topic = Sant Tror jag ska klottra runt det på alla skolors toaletter Ja kan du inte ta en bild o lägga in snälla...Vill skriva ut den o hänga i mitt rum..ska rama in den o ha den som hedersbild....* Redigerad 10 april, 2006 av Mariiiiie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Men visst så mkt skit det e jag menar..Men visst bra du säger vad du tkr inte för att jag känner mig ledsen p.g.a det men men...Ska sluta starta nya topicar "ofta" Blir du nöjd då Jonas?? EDIT:blev inte dubbelpost Ja jag är supär glad nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Ja jag är supär glad nu Gött att jag fortfarande kan tillfredställa dig...HAHA Skojja EDIT:Hoppas ni har lite humor annars kan ju det misstolkas..=/ Redigerad 10 april, 2006 av Mariiiiie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Gött att jag fortfarande kan tillfredställa dig...HAHA Skojja EDIT:Hoppas ni har lite humor annars kan ju det misstolkas..=/ Då tllfredställer du kanske hela sajten och du blir typ hübernatad eller vad det kallas Btw, har topichunter nlivit ett nytt begrepp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Då tllfredställer du kanske hela sajten och du blir typ hübernatad eller vad det kallas Btw, har topichunter nlivit ett nytt begrepp? Hmm vet inte riktigt, maybe.. Well well..Godnatt för min del..=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 OJ OJ OJ vad det har med ämnet att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 När jag har tråkigt. Rätt ofta med andra ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Typ minst tre timmar om dan.. Men när jag har lov som nu har jag ju inte mycket annat o göra för jag orkar inte gå ut så idag satt jag från kl 13 fram till om ca. en halvtimme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Typ minst tre timmar om dan.. Men när jag har lov som nu har jag ju inte mycket annat o göra för jag orkar inte gå ut så idag satt jag från kl 13 fram till om ca. en halvtimme Håller med till 100%! Edit: ...? Redigerad 10 april, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Jag sitter på forumet alldeles för ofta. Ingen gillar mig, jag skriver bara onödiga inlägg... Vad gör jag här egentligen? Kanske är inne på detta forum en gång i timmen av min lediga tid vid datorn, minst. Troligen mer. Aja... Nu vill jag ha någonting att dricka. lite varm oboy skulle inte vara fel. Och sen ska jag sova! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Är inne så gott som varje dag, och vissa nätter (som nu, gääsp). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 När jag inte spelar Oblivion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 På mina raster på jobb. 9-10 11:30-13:00 Sen när jag komemr hem vid 15:00 tiden tills jag lägger mig vid 23:00 c:a så är jag inne till och från. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 För ofta helt enkelt Går in och är det någon ny tråd jag anser att jag kan tillföra något trycker jag dit en post sen kollar jag typ 20 minuter senare och gör likadant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Ja kan du inte ta en bild o lägga in snälla...Vill skriva ut den o hänga i mitt rum..ska rama in den o ha den som hedersbild....* Jag har lov nu och orkar inte bryta mig in i min skola eller åka till några andra skolor, så jag börjar nästa vecka, sen kan du få din hedersbild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts