MiRRe Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Halloj.. Alltså jag tänkte bara se hur ofta alla här besöker forumet. Jag själv kan ha perioder om man kan säga så men typ att vissa dagar kan jag kolla vi säger en gång om dan men vissa dagar kollar jag flera gånger i timmen.. Sen ibland kan det gå några dagar innan jag kollar överhuvudtaget.. Men oftast kollar jag minst tre gånger om dagen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 När jag inte gör nåt annat ........... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 När jag sitter och slösurfar blir det varje kvart kanske, i veckorna oftast en gång om dagen. Men jag gillar inte GTAsajten längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Jag sätter mig vid datorn, slår upp Firefox, skapar nårga flikar och en är alltid Gtasajtens forum. Så varje gång jag är vid en dator så loggar jag in. Sen loggar jag ut när jag ska sova... surfa-nörd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Forumet är startsida, och jag har igång datorn 24/7, vilket jag är inloggad på forumet. Så jag är inne 24/7 på forumet om jag inte stänger av datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Går in när jag sätter på datorn, skriver lite. Sen tittar jag in lite då och då efter nya svar och kanske skriver lite till. Varje dag är jag inne i alla fall, flera gånger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Varje gång jag är inne på internet, oftast är det sätta sig vid datorn, kolla GTAsajen och spela CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Ofta flera gånger i timmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 På helger kollar jag läget någon halvtimme på morgonen. Sedan någon timme på eftermiddagen, sedan ytterligare kanske två timmar på kvällen. På vardagar kollar jag två timmar på eftermiddagen, och två timmar på kvällen ungefär. Och då menar jag inte att jag sitter konstant i två timmar på forumet, men jag har ett fönster uppe som jag skriver i lite då och då samtidigt som jag är inne på andra onyttigheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Nästan all min fria tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 För jävla ofta typ Inne hela tiden när jag sitter vid datorn och har uppe det när man spelar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 För mycket. E inne ca 3h totalt varje dag. Nu när det är lov så blir det ca 5h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Ganska mycke Men måste du göra typ 10 topics i veckan? Redigerad 10 april, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Jag är fortfarande inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Ganska mycke Men måste du göra typ 10 topics i veckan? Du menar per dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Du menar per dag! Sorry skrev fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Japp det måste jag för jag är en skapa topic nörd märks inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Japp det måste jag för jag är en skapa topic nörd märks inte det Joo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Japp det måste jag för jag är en skapa topic nörd märks inte det ...Absolut... det märks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Joo. Yeees mitt mål här på gtasajtens forum e uppnått nu kan jag ju lämna...*skämtar* Nej men jag ville bara se e det ngt fel med det eller..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts