CurunirOfValinor Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Skulle helst av allt vilja bli spelrecensent, men jag är också lite sugen på att någon gång öppna en antikaffär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Sätter hela tiden upp småmål. Så just nu är det: * Klara 16delar ( 190bpm ) singelstroke 2min utan att bli trött. * Klara spela 5toler bättre. Trioler också. * Göra renare Blastbeats. ( inte för att jag använder det inom min musik men ändå ) Så mitt mål är väl att bli så bra som möjlig på slagverk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Att äga en Dodge Charger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Att bli som David Hasslehoff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Hitta rätt tjej och dö lycklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Hitta rätt tjej och dö lycklig. Samma fast ja ska hitta rätt kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Hitta rätt tjej och dö lycklig. Låter bra. Har inga egentliga mål. Bara jobbigt att ta livet för seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Har inga egentliga mål. Bara jobbigt att ta livet för seriöst. Amen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 (redigerad) Samma fast ja ska hitta rätt kille Inte för att det spelar nån roll men... Är du gay( ) lr bara skojar du? EDIT: wiiieee Sum 41, då kan man inte va bög. Redigerad 13 april, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Att leva ut det. Skaffa jobb, barn och en underbar kvinna. Vill även på sätt vis klara av döden på rätt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Ha ett bra liv och ha kul och odla gröt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Jag har inget direkt mål... Men det hade varit ballt att joba i studio samt att släppa skivor med sitt band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts