Officer Hernandez Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Målet med mitt liv? - Att bli polis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Att leva det. Iallafall tills en kvinna blir president i USA. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Jag vill gå ut skolan med bra betyg, få ett bra jobb och inte behöva anstränga mig särskillt mycket sen så ska jag knarka som ett as och dö när jag är 40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Allas mål här i livet måste väl vara att bli rik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 MItt mål med livet är att kunna öppna en egen verkstad. Kanske låter skit men har alltid velat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Satt och funderade lite och då kom jag fram till denna fråga... vad är mitt mål med livet? Nå svar på denna fråga har jag inte kommit på just nu, så därför undrar jag... Vad har ni för mål med erat liv? Tja, jag har inte något enstaka mål, men jag kan lista mina högsta: 1)Starta eget företag (då snackar jag riktiga företag, som t ex Volvo eller IBM, inte nån djäkla butik eller tv-reparation) 2)Tjäna ihop till en asfet bil 3)Tjäna ihop till en asfet kåk 4)Ligga med så många brudar som möjligt 5)Festa dag och natt då jag får chansen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Må bra =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (redigerad) .bli rik, skaffa hus med fett garage, fru o barn.. Redigerad 11 april, 2006 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Mina mål i livet: -Utveckla spel -Bli Spelrecensent -Starta Hårdrocksband -Skapa "Idol 2027 - Deathmetal edition" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Mitt mål: Att få uppleva en till "gonatt-tråd" på detta forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Jag har ett nytt mål med mitt liv. Att ladda ner saker som en gris och bli polisanmäld för det. Och efter det ska jag göra nånting ännu farligare ( ) sen ska jag ta kollektivt sjävmord med en kompanjon vid 40-50 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Starta hårdrocksband med DrStupid, klaga på britter, supa skallen av mig och bli sparkad för att sedan sitta i en stuga ute i någon förort och skriva bästsäljarthrillers. Fook yeah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Ibland kan jag få känslan av att folk gifter sig och skaffar barn bara för att det "ska" man göra någon gång i livet. Tänker lite på hur det skulle vara om folk inte gifte sig hela tiden och inte skaffade en massa ungar.. Vore ganska skönt utan frugan som står och skriker på en att klippa gräsmattan och ungarna tjuter om leksakerna.. (säger itne att man ska leva i ensamhet, utan med flickvän bara kanske ?) *en tanke* Håller med där, brukar också tänka så. De flesta vill ju faktiskt ha barn, det är ju nästan instinktivt att vilja ha barn. Men att gifta sig... näe. Det är inget man måste göra direkt. Kan ju lika gärna vara sambo bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Kommer Vara mig själv och inte gå efter andras tycke...Det gör jag så bra redan...Mina byxor är fett attraktiva! Det märkte jag i dag...Eller så var det min gitarr som jag gick runt å plinkade på...men jag tror det var byxorna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Glad och leva dagarna som dom kommer. Inte bry sig som chiligr sa. Och så sist men inte minst njuta av livet varesej det är sommar eller vinter, höst eller vår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 sen ska jag ta kollektivt sjävmord med en kompanjon vid 40-50 år Kollektivt själmord men EN kompanjon...Stora rubriker du kommer få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Spela WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Mitt mål: Att få uppleva en till "gonatt-tråd" på detta forum. Den kommer jag inte skapa . Mitt NYA mål i livet är att lära mig forum vett och sluta hitta på onödiga trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 IT/Administratör får det bli för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 äta jobba sova dö...och ha kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts