MiRRe Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Eller inte, socialtjänsten kommer och tar hand om honom så blir han satt på något skumt jobb som tex städare på ett dagis. U said it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (redigerad) Utbilda mig och få ett bra jobb. Öppna en rörelse utomlands. Gärna Italien. Mitt mål i livet är att föda barn. Och ja, det är ju en mindre omöjlighet. Men det får mig att hålla mig på rätt kurs iaf. StellHell, oroa dig inte. Det är inte omöjligt för män att bära ett barn. Man kan plantera in ett foster i kroppen. Problemet är att vid förlosningen skulle du dö. Men, fram tills forskningen har kommigt så långt att problemet är löst så kan du åtminstonde amma barnet. Lite mer info här. Du kan även gå med i förreningen Mrafb Lycka till kompis. Redigerad 11 april, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (redigerad) Gå ut skolan med bra betyg, flytta in till Stockholm och plugga där och spela fotboll i Bajen. Bli köpt av en storklubb helst Barcelona och ta med en fin brud jag har träffat och bilda familj och ha ett fint hus utanför centrala Barcelona. Redigerad 11 april, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Gå ut skolan med bra betyg, flytta in till Stockholm och plugga där och spela fotboll i Bajen. Bli köpt av en storklubb helst Barcelona och ta med en fin brud jag har träffat och bilda familj och ha ett fint hus utanför centrala Barcelona.´ *drömmer* xD Mål med livet...hmm...den va svår, men som dem flesta säger så är bra betyg och ett arbete med en bra lön något man siktar på. Men främst så vill jag ju göra något jag tycker är roligt, tror det kommer vara viktigare än lönen när jag ska börja leta om några år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Äta, sova, dricka, leva och dö? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Flytta ifrån Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Ibland kan jag få känslan av att folk gifter sig och skaffar barn bara för att det "ska" man göra någon gång i livet. Tänker lite på hur det skulle vara om folk inte gifte sig hela tiden och inte skaffade en massa ungar.. Vore ganska skönt utan frugan som står och skriker på en att klippa gräsmattan och ungarna tjuter om leksakerna.. (säger itne att man ska leva i ensamhet, utan med flickvän bara kanske ?) *en tanke* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Det enda målet är att dö. Förr eller senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Eh typ gå ut skolan med ett slutbetyg *Går BF*,Få ett bra jobb *vill bli förskolelärare*,Leva i en bra familj alltså vill jag ha en familj innehållande en bra man och två snälla barn Och ja helt enkelt leva ett bra liv =) Pffffff !!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alfa Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Göra något stort. Gå in i affärsvärlden, sälja tjänster/varor och tjäna mycket pengar och utveckla en egen verksamhet. /Alfa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Skulle vara äckligt kul om man kunde leva på att spela musik, det är då givetvis mitt mål. Tyck vad ni vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Jag citerar Katten Gustaf. "Äta, sova, äta, sova. Hmm... Det måste finnas något mer med mening i livet, men förhoppningsvis inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Det gamla vanliga; Ta körkort, skaffa jobb, gifta sig, bli pappa, bli farfar, dö. Säkert glömt något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 - Att få 2000 posts på Gtasajtens forum. Mitt mål är nog att få ett jobb och leva lycklig med familj och fru. Flytta till Småland ska jag också göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Har väl inget direkt mål, eller ja, beror på vad man bedömmer att vara ett "mål". Gå ut skolan med hyffsade betyg och gärna få ett bra jobb. Allt annat än gatan, nästan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (redigerad) Bli nämnd i samma mening som Tarkovskij. Redigerad 11 april, 2006 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Få ett välbetalt jobb som jag trivs med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Bli nämnd i samma mening som Tarkovskij. ... okka och Tarkovskij. Uh- oh. Nu har ditt liv ingen mening längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 ... okka och Tarkovskij. Uh- oh. Nu har ditt liv ingen mening längre. Hrm. Mitt fullständiga namn krävs. Sen har du dödat mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Hrm. Mitt fullständiga namn krävs. Sen har du dödat mig. Om jag nämner hela Karl Oskar Johannes Sjöbergs namn i samma mening som Tarkovskij, blir jag en mördare då? Var ju bara att läsa i 'Möt forumiten'. Hederligt detektiv arbete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts