ZcruweN Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Satt och funderade lite och då kom jag fram till denna fråga... vad är mitt mål med livet? Nå svar på denna fråga har jag inte kommit på just nu, så därför undrar jag... Vad har ni för mål med erat liv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Ha kul helt enkelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Gå ut skolan, få en bra utbildning, få ett bra jobb och sen bli stenrik och gå i förtidspension vid 35 års ålder. Nä, men livet går ut på att varje person skriver ett ord i en stor bok. Tillslut blir boken en saga och varje ord i den boken är ens person tid på denna jord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Eh typ gå ut skolan med ett slutbetyg *Går BF*,Få ett bra jobb *vill bli förskolelärare*,Leva i en bra familj alltså vill jag ha en familj innehållande en bra man och två snälla barn Och ja helt enkelt leva ett bra liv =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Har en lista hemma hos farsan med alla mina livsmål, men det mesta är para pissaker, typ bli ihop med en viss person m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Ingenting Jahapp då vet vi att du kommer uppnå ditt mål... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Mitt mål i livet är att föda barn. Och ja, det är ju en mindre omöjlighet. Men det får mig att hålla mig på rätt kurs iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Att ha kul och göra sånt folk inte förväntar sig. Gick idag på torget iförd en tvångströja som min kompis har och hälsade på folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Mitt liv är väl typ att inte komma ivägen för dom som jag hatar, ha roligt med kompisarna och sen finns det väl inte så mycket mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Ha roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Leva för stunden, mitt enda mål. nu ska jag sova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Få ett jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Lev väl ingen kommer nånsin märka att du är borta när du dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Mitt mål i livet är att föda barn. Och ja, det är ju en mindre omöjlighet. Men det får mig att hålla mig på rätt kurs iaf. Hur ska DU lyckas föda ett barn, ska det inte vara 2 pers av motsatta kön för att det ska funka eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Det är väl att ha skoj, festa, njuta av livet helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Hur ska DU lyckas föda ett barn, ska det inte vara 2 pers av motsatta kön för att det ska funka eller? Han menar ju att han ska föda barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Hur ska DU lyckas föda ett barn, ska det inte vara 2 pers av motsatta kön för att det ska funka eller? Okej, läs mitt inlägg igen. Sen läser du andra raden jag skrev för omväxlingsskull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Leta fram den bästa/roligaste psykadeliska drogen och se hur pass sjukt det kan bli, en fågel viskade i mitt öra om pingvinger som äter snö och mönstrade himlar samt nya underbara byxor. Någonstans i svampdjungeln kanske, eller kanske hittar lyckan bland kaktusarna, eller salvia eller nåt (insert kvarts ironi på hela texten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Jahapp då vet vi att du kommer uppnå ditt mål... Eller inte, socialtjänsten kommer och tar hand om honom så blir han satt på något skumt jobb som tex städare på ett dagis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts