Moroni_Family Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Det han sa kan direkt översättas till testikel. Ordet används ofta med meningen idiot eller rövhål. Har för mig att det va så det stod i Metro. Mm, läste också det i Metro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Antar att det var lite som när man säger "bollocks" i Storbritannien.. Yep, exakt så. Tänkte typ skriva det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (redigerad) Berlusconi är helt klart skön. Äger alla tv kanaler, Rai uno due e´tree, och har total kontroll över radio och tidningar. Korrumperad politiker som är misstänkt både för mutor och mord. Är gudfar till en maffia boss son. (kommer inte på hans namn nu. återkommer med namnet) Men jag vet inte om jag stödjer honom, är inte vidare insatt i det där. Skall få höra vad släkten röstade på idag... Edit: Han är gudfar till maffiabossen Bernardo Provenzanos ena unge. Redigerad 11 april, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Varken vet eller bryr mig om det så jag nullar. Har hört att det är val på nyheterna men det intresserar mig inte något speciellt så jag har inte fortsatt lyssna. Kan tänka mig om att det är lite bråk om resultatet (om det är klart) för det tycker jag det blir var det än är val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Alltså, jag kände helt enkelt för att komma in och delta lite i diskussionerna... kul att folk minns en , eller iaf kommer ihåg namnet.. Man blir inte hedersmedlem för inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts