Misterwhoopee Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Vet inte om det är så intressant här i Sverige, men nu ikväll räknas rösterna i Italienska valet. Själv är jag otroligt trött på det maktfullkomlige maffiafacet och hoppas innerligt att han får lämna ifrån sig makten Just nu när detta skrivs verkar det ju tyvärr som han leder med några procentenheter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Prodi, naturally. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Berlusconi, han hade läckrare namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Hänvisar till min stiliga signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Berlusconi, han hade läckrare namn äsch, jag röstar också på honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Prewdi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Null Vote, bryr mig inte om Italien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Proooodi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Null vote, vet ingenting om det där valet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Inte den blekaste aning...Vet inget om nån av dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Tja ... jag tycker att Prodi har en rakare politilk om landets ekonomiska problem, vilket hänvisar till att bensinpriset i Italien är väldigt lågt. Med andra ord, har ingen aning. Går med strömmen och röstar på Prodi. Redigerad 10 april, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Wow mrwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Wow mrwhoopee Whata hell!?!? Whoppie is back Redigerad 10 april, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 I'm a retard, da-da-da-dada, yeah a retard, dum-duh-duh-dum Null vote Jag bryr mig inte så mycket om vad som händer i världen. Läser nästan aldrig tidningar, ser knappt på nyheterna och lyssnar aldrig på radio. Jag är mer intresserad av att leva livet och få så mycket glädje av det som man kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Berlusconi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Hänvisar till min stiliga signatur. Nåväl, en glad testikel kan man väl stå ut med att vara... Wow mrwhoopee Whata hell!?!? Whoppie is back Känns som man borde ha tagit med "Blankröst/Vet ej" som svarsalternativ, men men inte mycket att göra åt nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Nåväl, en glad testikel kan man väl stå ut med att vara... Igentligen sa han pungkulor som är en vnalig svordom i Italien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Känns som man borde ha tagit med "Blankröst/Vet ej" som svarsalternativ, men men inte mycket att göra åt nu... Det kan en moderator fixa. ... Är du tillbaka? Tillbaka för att stanna? Vote: Prodi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Igentligen sa han pungkulor som är en vnalig svordom i Italien. Det han sa kan direkt översättas till testikel. Ordet används ofta med meningen idiot eller rövhål. Har för mig att det va så det stod i Metro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Det han sa kan direkt översättas till testikel. Ordet används ofta med meningen idiot eller rövhål. Har för mig att det va så det stod i Metro. Antar att det var lite som när man säger "bollocks" i Storbritannien.. ... Är du tillbaka? Tillbaka för att stanna? Alltså, jag kände helt enkelt för att komma in och delta lite i diskussionerna... kul att folk minns en , eller iaf kommer ihåg namnet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts