Mr_link Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Jag startade mitt xbox 360 och min profil är borta det går inte få tillbax den igen vet nån vad problemet är har det hänt nån ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Kan man radera profiler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Kan man radera profiler? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Jag startade mitt xbox 360 och min profil är borta det går inte få tillbax den igen vet nån vad problemet är har det hänt nån ? Om det är xbox live profilen du menar så ska de inte vara några problem att återhämta den bara du skriver lösen, email, ev. kreditkort osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 11 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Okej men har det hänt nån att den försvinner så liksom konstigt. ellr ? =S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts