Terrorysta Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Jag har ett stort problem... kan inte få upp mapjävlen, det finns helt enkelt ingen knapp för den. Vilken knapp är det? OBS! ingen idé att flama denna tråd, jag ignorerar allt sånt. Redigerad 10 april, 2006 av Terrorysta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Jag har ett stort problem... kan inte få upp mapjävlen, det finns helt enkelt ingen knapp för den. Vilken knapp är det? OBS! ingen idé att flama denna tråd, jag ignorerar allt sånt. Tryck esc och ta Map i menyn..Det finns ingen snabbknapp för att få upp mapen..Tror inte det iaf..väldigt synd dock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) OK, tack så mkt, precis svaret jag letat efter. ps. jävligt jobbigt att man måste göra så för att få upp den Redigerad 10 april, 2006 av Terrorysta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 OK, tack så mkt, precis svaret jag letat efter. ps. jävligt jobbigt att man måste göra så för att få upp den Skojar du det e såå irreterande..Varje gång jag lirar o ska kolla kartan trycker jag M för jag vill få upp den enkelt..men det får jag ju inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Nej jag vet hur det är. Jag har också problem med att få upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Nej jag vet hur det är. Jag har också problem med att få upp den. Nu var du allt rolig va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Jaa. Jag är så jävla rolig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (redigerad) Nej jag vet hur det är. Jag har också problem med att få upp den. Hahahahah!! (Ledsen för onödig post..) Redigerad 11 april, 2006 av sebbe947 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts