Mr_link Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Hur förnyer man sin hotmail fattar inte riktigt liksom :S ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Hur förnyer man sin hotmail fattar inte riktigt liksom :S ?? ÖÖö vah? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Hur förnyer man sin hotmail fattar inte riktigt liksom :S ?? Alltså menar du att man måste gå in var 30 dag om dom har det kvar eller? Fattar inte riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Ja det står renew hotmail men jag endå gå in på hotmail sen står det countione to hotmail sen efter en dag kommer den upp igen vad ska jag göra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Ja det står renew hotmail men jag endå gå in på hotmail sen står det countione to hotmail sen efter en dag kommer den upp igen vad ska jag göra ? Jag vet faktiskt inte..Låter konstigt att den kommer upp varje gång...Blir väl att du får deal with it.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Ja det står renew hotmail men jag endå gå in på hotmail sen står det countione to hotmail sen efter en dag kommer den upp igen vad ska jag göra ? Du ska sluta skriva allt i en enda mening Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Skicka ett mail till MSN och vänta ett år på svar. @Kebab, Jag har vant mig, finns många såna på nätet. Redigerad 10 april, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts