C.J Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Man kan ju lyfta bilar med helikoptern levithan i ett uppdrag men det fungerar inte efter det uppdraget på mitt spel. ska det vara så eller e det nått fel jag har?. det kan ju också vara jag som gör fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Det ska vara så och är så för alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.J Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Så varje gång man sitter i en Leviathan så skall man kunna fånga upp bilar... Varför har jag inte märkt någon sån grej som hänger eller måste man trycka på någon knapp för att hämta ner den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Så varje gång man sitter i en Leviathan så skall man kunna fånga upp bilar... Varför har jag inte märkt någon sån grej som hänger eller måste man trycka på någon knapp för att hämta ner den? Den finns där bara under ett uppdrag. Redigerad 10 april, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Den finns där bara under ett uppdrag. Om man inte moddar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Om man inte moddar... Som man kan hitta ... ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts