C_J Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Hej! Jag spelade SA för inte så länge sedan men då kom jag på att jag ville spela MTA. Men jag har mods som jag inte gjort back up på (Lat) så jag tänkte att jag ominstallerar spelet men nu när jag ska installera spelet efter att ha tagit bort det så står det att det är Något data fil Jag har prövat med massa saker men det funkar ändå inte. Vad ska jag göra?? Jag har sökt men kom bara fram trådar om massa Ljud fel. Bild: http://img82.imageshack.us/img82/3589/bild3jd.png Redigerad 10 april, 2006 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Är det MTA som inte fungerar, eller är det SA? I alla fall, prova med att uppdatera drivrutinerna om du inte redan har gjort det. Jag har sagt detta till en hel del nu Utöver detta, vad står det då du försöker spela? Det kan ju vara något fel på MTA filen, det vill säga ta bort den i fall du inte behöver den och starta om spelet. Det finns rätt många buggar på MTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Är det MTA som inte fungerar, eller är det SA? I alla fall, prova med att uppdatera drivrutinerna om du inte redan har gjort det. Jag har sagt detta till en hel del nu Utöver detta, vad står det då du försöker spela? Det kan ju vara något fel på MTA filen, det vill säga ta bort den i fall du inte behöver den och starta om spelet. Det finns rätt många buggar på MTA. Jag vill spela SA eller MTA fast man måste ha SA för att kunna köra MTA och Jag har uppdaterat drivrutinerna vad mer kan jag göra?? Redigerad 10 april, 2006 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Hej! Jag spelade SA för inte så länge sedan men då kom jag på att jag ville spela MTA. Men jag har mods som jag inte gjort back up på (Lat) så jag tänkte att jag ominstallerar spelet men nu när jag ska installera spelet efter att ha tagit bort det så står det att det är Något data fil Jag har prövat med massa saker men det funkar ändå inte. Vad ska jag göra?? Jag har sökt men kom bara fram trådar om massa Ljud fel. *bild* http://img82.imageshack.us/img82/3589/bild3jd.png Exakt så där blev det för mig, fast den kunde inte installera ljudet. Och jag har en stor spricka i skivan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Min skiva har ganska många repor, men eftersom jag spelade det precis innan jag ominstallerade det så kan det väl inte vara det? Redigerad 10 april, 2006 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Min skiva har ganska många repor, men eftersom jag spelade det precis innan jag ominstallerade det så kan det väl inte vara det? Jo det kan det visst vara, eftersom den inte kan öppna en fil som typ e som en rar fil på CD:n. (har sådana filler till min mobil (cab)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Jo det kan det visst vara, eftersom den inte kan öppna en fil som typ e som en rar fil på CD:n. (har sådana filler till min mobil (cab)) Buhu :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Amir90 Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Redigerad 10 april, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Redigerad 10 april, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Amir90 Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Redigerad 10 april, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet!: Redigerad 10 april, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Felet är det att skivan är sönder eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Balla Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Köp ps2 o sen sanandreas till det ps: det ända rätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Nej du ! Jag har San Andreas till PS2 men det är störda kontroller och massor av buggar. PC är det enda rätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts