chucky.swe Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Hmm en kuggis han den där som hette llama eller nåt sånt där vänta ska kolla historie boken.! EDIT: Mahatma Gandi hette han eller egentligen Mohandas Karamchand Gandi.Men när han blev mördad vet ni då vad han lämnade efter sej ? SVAR: en sångbok, ett par sandaler, glasögon, en skål med sked,en spinnrock,en billig klocka,och en summa pengar som motsvarade 35 svenska kr. Redigerad 10 april, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Har varken förebild eller nåt mål med livet. Låter som du har ett jävla röj. Arman: That's the spirit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Håller med till 100%!, inte vill man väl bli en hatad hiphoppare/Rappare som alla andra Hiphopparna är oftast i något gäng, och alla gäng har någon rival.. Michael Kiske och Kai Hansen, sångare och gitarrist i Helloween Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Gud. Särskilt innan hans son föddes. Dat niggah was bad business då. Redigerad 10 april, 2006 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Men varför blev 2Pac så kallat ''dödad'' ? Antagligen någon rival som hatade honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Finns redan en liknande topic som vi skrev i för bara nån vecka sen.... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=37864 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Finns redan en liknande topic som vi skrev i för bara nån vecka sen.... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=37864 Det är väl inte riktigt samma med hjälte o förebild...Men jaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Låter som du har ett jävla röj. Haha, vad jag skrattade! ______ Min förebild:Chris Pontius Okej, lite illa vald bild kanske. De som inte har sett Jackass eller Wild Boyz kommer ge mig en fet bög-stämpel ...Men det bjuder jag på. Runar @ Ojj! Satan i gatan vad avis jag blev på ditt medlemsnummer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Haha, vad jag skrattade! ______ Min förebild:Chris Pontius http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.co...us/jackass3.jpg Okej, lite illa vald bild kanske. De som inte har sett Jackass eller Wild Boyz kommer ge mig en fet bög-stämpel ...Men det bjuder jag på. Runar @ Ojj! Satan i gatan vad avis jag blev på ditt medlemsnummer! Hahaa! Är du gay eller? Redigerad 10 april, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Hahaa! Är du gay eller? ...and I saw it coming Redigerad 10 april, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Min far har jag alltid sett upp till, skrev t.o.m om honom i "Din förebild/idol" uppsatsen i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Mike Kenji Shinoda http://www.halvsie.com/ills/halvsies/mike_shinoda.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Men varför blev 2Pac så kallat ''dödad'' ? Antagligen någon rival som hatade honom I det fallet skulle det lika gärna kunna varit gängrelaterat. Han och hans vänner sparkade ju ner en Crips-medlem ett par timmar innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 I det fallet skulle det lika gärna kunna varit gängrelaterat. Han och hans vänner sparkade ju ner en Crips-medlem ett par timmar innan. Ja han och Suge Knight hade väl "kontakt" med Bloods va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Man får ALDRIG glömma Groucho Marx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Ja han och Suge Knight hade väl "kontakt" med Bloods va? Det kan man säga, då båda 2 var medlemmar i Bloods. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Man får ALDRIG glömma Groucho Marx. Aldrig. Jag beundrar människor som John Lennon, ett musikaliskt geni, och andra faschinerande människor som da Vinchi och Einstein. Även såna som grabbarna i Arctic Monkeys t.ex. som är så jävla "framåt" hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Runar @ Ojj! Satan i gatan vad avis jag blev på ditt medlemsnummer! No shit...Vad har jag för nummer ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 No shit...Vad har jag för nummer ? 11 111 Rätt fint =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pontus_Windu Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 John Ostrander, manusförfattare till de flesta STAR WARS Republic serierna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts