Runar Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Okej, jag vet inte om någon sånhär topic startats förut men nu har jag gjort en. I denna tråd ska ni berätta om den coolaste snubben ni känner till. det kan vara spajdermän, bätman, Bruce Lee, mike Tajson, Mr.Haky eller vem ni nu vill. Ni MÅSTE också motivera relativt bra och gärna berätta vilken annan cool snubbe han skulle kunna spöa. Jag säger bara: Chuck Norris. Chuck Norris är den fetaste snubben norr om ekvatorn. Han spöar stjärt varje dag och hjälper alla han ser, En riktig hjälte alltså. Nu har jag kramp i fingrarna så jag orkar inte skriva mera just nu, editerar senare om jag orkar. Nu ska jag ta mig en pizza. Skriv tills ni dör ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Jag själv. "Här ser ni landets kanske coolaste man, ingen annan klär sig fränare än han.." Redigerad 10 april, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Skall vi bara snacka om fantasi foster så kommer tråden att flamsa ut och sedan bli låst. Byt topic titel till "Din största förebild" så den blir lite mer seriös. Då skulle jag i så fall säga. Dali lama. För att han skapade fred i utan att ta till våld. Redigerad 10 april, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Skall vi bara snacka om fantasi foster så kommer tråden att flamsa ut och sedan bli låst. Byt topic titel till "Din största förebild" så den blir lite mer seriös. Då skulle jag i så fall säga. Dali lama. Om någon snäll, gullig och fin mod skulle vilja byta namn på topicen så skulle det vara über snällt. Byt namn till nått som låter seriöst, för jag är inte så bra på seriösa saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Chuck Norris, är inte det han som är polis på ZTV och som är karate-lärare eller nåt? Men jag säger.. Zlatan. Världens skönaste typ. Edit: Han kan spöa vem som helst. Redigerad 10 april, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Min pappa för att han är min pappa =) Redigerad 10 april, 2006 av Mariiiiie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 #3 Älskvärd <3 Oförglömligt 1/4 Bara undrar: är det El Clasíco du syftar på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Bara undrar: är det El Clasíco du syftar på? Ehum nej..inte direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Om någon snäll, gullig och fin mod Here I am =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Den som jag inte tittar ner på. Hihihi . Nej ... vet inte, Hultan kanske. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Cyrus The Great( Kyros The store, Kouroshe Bozorg) Han skrev den första människo rättigheten som gällde i hela hans rike (persien). Texten finns i ingången till FN-stället. Min farsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Bigbrother Jessica!!! Ingen kan gå omkring naken utan besvär som hon. Ok allvarligt. Ingen lever mitt eget liv och ser då upp endast till mig själv. Alla andra kan dra åt helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Azore! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Ville Valo! Skönaste killen som finns ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Mig själv. Jag älskar Tupac långt in men det känns fel att ha han som förebild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Steve McQueen. Nä, eller, jo, men, öhm, typ, Tarkovskij, Ingmar Bergman, Woody Allen (ja, han gifte sig med sin adoptivdotter, big deal, hoho),Truffeut, Bogart, Kieslowskij... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Mig själv. Jag älskar Tupac långt in men det känns fel att ha han som förebild. Håller med till 100%!, inte vill man väl bli en hatad hiphoppare/Rappare som alla andra Hiphopparna är oftast i något gäng, och alla gäng har någon rival.. Michael Kiske och Kai Hansen, sångare och gitarrist i Helloween Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Har varken förebild eller nåt mål med livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Link och Läderlappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts