KalleR Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Jo. Maclane är inget jämfört me Chuck the man. Hehe, men han har sina fightingskills för att vara tuff och behöver ej ciggen för att bevisa coolheten. Det har ej Maclane. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Han är ändå inte tuffare än Maclane Nej men det är tex. Batman, och han röker inte. Att få en filmkaraktär att framstå som coolare genom att sätta en giftpinne i munnen på honom/henne är förlegat. Det gjorde man på -70 och -80 -talet när man inte visste bättre. Men delvis har du rätt, även om det blir mer sällan att karaktärerna röker så händer det fortfarande i nyare filmer. Speciellt i gangsterfilmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Nej men det är tex. Batman, och han röker inte. Att få en filmkaraktär att framstå som coolare genom att sätta en giftpinne i munnen på honom/henne är förlegat. Det gjorde man på -70 och -80 -talet när man inte visste bättre. Men delvis har du rätt, även om det blir mer sällan att karaktärerna röker så händer det fortfarande i nyare filmer. Speciellt i gangsterfilmer. Hur cool är en medelåldersman i latexdräkt och mantel? inte nåt... nöönönönönönönö batman! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Hur cool är en medelåldersman i latexdräkt och mantel? inte nåt... nöönönönönönönö batman! Haha, lol på bilden I alla fall så håller jag med Zcruwen, även om jag inte själv har rökt. Kondition är viktigare för mig, eftersom jag idrottar och tänker fortsätta göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Har inget att kontra med! Owned! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Röka=Inte coolt...enligt mig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Personligen tycker jag att det är det töntigaste som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Jag röker inte, kan inte tänka mig att börja heller. Men om jag blir bjuden en cigg så tar jag oftast emot, för gemenskapen som några redan har skrivit. Håller dock inte med om att det é de "coola" som börjar röka, det é idioter som börjar röka, humdum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Man börjar oftast röka för att man inte vågar stå emot grupptrycket. Hur coolt är det? Det är fan coolare att våga stå emot och inte röka enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Jag började röka för att det var skönt, jag blev lugn osv. Man kunde fördriva tid och vara social. Men efter ett halvår så slutade cigg att ge mig någonting, så då slutade jag att röka. Brukar dock fortfarande gå ut med folk när dem ska röka på fester fast bara prata. Och dem flesta brukar vara positift inställda till att man tackar nej till en cigg och säger att man har slutat. Edit: Så, hmm. Nej. Inte coolt men skönt till en början. Redigerad 10 april, 2006 av SlIpKnOt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 En googlesökning på Steve McQueen samt Humphrey Bogart gav svaret. Fritz Lang's M gav verkligen svaret. För att inte ens tala om den oerhört coola Joy Division-bilden, som verkligen ger svaret. Eller så kan man väl säga att jag ger svaret. Eller varför inte konstatera det faktum att Bob Dylan ger svaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Jag orkar inte ens läsa igenom dessa tre sidor, det var jobbigt nog med dem i Love, peace and understanding-tråden. Jag säger såhär: Det är inte coolt att röka. Konstigt nog så är det inte de "häftiga" tjejerna som röker på våran skola, utan ..jaa..om ni ursäktar min frispråkighet: Det är de äckliga pundar-tjejerna som röker. Punkt. Das Edit: Kom på att det finns ett undantag, en "häftig" tjej som röker. Men så är hon också den enda. Redigerad 10 april, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Vad är det för Coolt med att få i sig en mängd giftig rök och förstöra lungorna, Galenskaper är vad det är! [Lite Offtopic] Min morsa och farsa röker 1 - 2 paket var om dagen, och dom har inte direkt någon bra månads lön på deras jobb, så det blir ju fan svårt att få mat när dom bara tänker på tobaken [/Lite Offtopic] Det ända som är Coolt i den här världen, Existerar inte.. Men det man tycker är Coolt däremot existerar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) På coola personer kan det vara coolt att röka. Clint Eastwood-coolt: Ja, det okka försökte säga. Redigerad 10 april, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Inte rökt tobak på över en månad, känner mig hälsosammare än någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Nej, men däremot töntigt. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Kanske beror på vad man röker. Vanliga cigaretter med tobak är ju så fjortis, cigarr är LITE bättre, pipa med tobak är mycket bättre, men det "coolaste" är ju att organiserat röka Salvia eller liknande. Men själva grejen att röka för att vara cool är väl lite konstigt men vanligt, allt ska ha en verklig mening för att man ska göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) På coola personer kan det vara coolt att röka. Clint Eastwood-coolt: http://hoover.archives.gov/exhibits/Hollyw...en/EASTWOOD.jpg /agree Man blir gråtvärdig när ocoola perssoner röker att dom se coola ut fast dom inte gör det utan blir ser bara ännu ocoolare ut.. Redigerad 10 april, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Man kan väl i alla fall fastslå att de som börjar röka nu, (och då menar jag röka mycket, inte feströkning eller någon gång ibland) inte verkar avskräckas av att kroppen tar stryk på olika vis. Det har ju faktiskt varit ett faktum ganska länge nu att rökning skadar kroppens organ, kondition m.m. De som rökt en längre tid har ju sitt beroende, men vad är det som gör att yngre generationer ändå puffar vidare, har det bara med den "sociala biten" att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts