Spam Snuten Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Folk retar mig för att jag aldrig (ni läste rätt- aldrig) har spelat monopol:'( hehe . Kan ngn snäll person säga hur spelet går det till? För jag har verkligen inget hum alls! Vet bara att det tydligen ska va väldigt populärt! Från Hasbro; Det världsberömda affärsspelet för hela familjen. Förflytta spelpjäsen runt spelplanen och köp och sälj tomter, bygg hus och hotell. Det handlar om stora pengar och om att snabbt bygga upp en förmögenhet tills du äger allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Enkel taktik Köp upp alla gula områden och bygg hotell där o vänta tills någon trampar foten där Monopol har jag på datorn, Det e kul Vart skaffade du det ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Folk retar mig för att jag aldrig (ni läste rätt- aldrig) har spelat monopol:'( hehe . Kan ngn snäll person säga hur spelet går det till? För jag har verkligen inget hum alls! Vet bara att det tydligen ska va väldigt populärt! Blir inte retad men jag har inte heller spelat...eller joo jag spelade junior 1 gång när jag va typ 8-9? Redigerad 10 april, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Monopol är roligt de 5 första gångerna. Sen är dettråkigt och just nu ligger det och skräpar i mitt rym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Jag spelade typ hela tiden i en vecka sen blev ja less. men det e roligt en gång tog alla pengar slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Har man 12 timmar över och tålamod är det skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Har man 12 timmar över och tålamod är det skoj. Haha ja det tar rätt lång tid..Men man kan ju göra som jag brukar göra att man typ lägger undan det och fortsätter senare..Alltså på samma runda det går ju =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Hur är det egentligen, får man köpa gator osv innan man gått runt ett varv? Vet att när Jag var mindre så körde vi alltid så, men är det riktigt? BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 [O][T],Apr 10 2006, 13:41] Hur är det egentligen, får man köpa gator osv innan man gått runt ett varv? Vet att när Jag var mindre så körde vi alltid så, men är det riktigt? BOT Vi kör att man måste gå ett varv innan man får börja köpa tomter...Sen ska man ju ha alla inom en färg innan man får köpa hus sen fyra hus innan man får köpa ett hotell.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Bäst taktik är väl att köpa allt förutom de gröna, gula och röda gatorna! Funkar perfektoi! Men senare i spelet ska man köpa dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Vi kör att man måste gå ett varv innan man får börja köpa tomter...Sen ska man ju ha alla inom en färg innan man får köpa hus sen fyra hus innan man får köpa ett hotell.. Tack, ja det låter mer rättvist. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Vi kör att man måste gå ett varv innan man får börja köpa tomter...Sen ska man ju ha alla inom en färg innan man får köpa hus sen fyra hus innan man får köpa ett hotell.. Det är originalreglerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Det är originalreglerna. Ehum jag vet Vi kör efter reglerna ju =) Bäst taktik är väl att köpa allt förutom de gröna, gula och röda gatorna! Funkar perfektoi! Men senare i spelet ska man köpa dem. Varför e det bäst? Dom e ju näst bäst..Först försöker jag få dom blåa dom e ju bäst sen dom gröna sen gula sen röda sen dom andra som e sådär.. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Ingen kan ta mig på monopol! (Har nog aldrig vunnit utan att fuska). Monopol är jäkligt kul, men tar ännu jäkligare lång tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Som den sanna kapitalist jag är älskar jag det här spelet. Dock så har jag aldrig någon som vill spela det med mig Minns en gång när jag var ganska liten och slog på min kompis, eftersom han hade stoppat åt sig några extra 10 000k- sedlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Ingen kan ta mig på monopol! (Har nog aldrig vunnit utan att fuska). Monopol är jäkligt kul, men tar ännu jäkligare lång tid. Nej jag är mästaren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts