MiRRe Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Spelade nyss monopol..Åh jag bara älskar det spelet..Köpte det stora idag,hade bara junior innan =/ Men ville så gärna ha det stora så ja =) Jag har spelat mot min bror losade båda gångerna =( Men e det fler än jag som älskar detta spel? Har ni tips om hur man kan vinna? Mitt ända tips är att försöka få tag på Centrum och Norrmanstorg dom e ju värda mest med hotell o grajs..Så dom e ju bra att få tag i även alla stationerna e bra =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Wohoww, Mariiiiie goes wild, only at gtasajten! World rekord in new threads per day?? Undrar om hur nya monopol express funkar. Annars slutar det nästan alltid serger åt mig ,yeeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Någon tycker om New Topic knappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Det é kul de första 5 gångerna. Sedan får man vänta i nåt år innan man kan spela igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Attensionwhore. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Monopol lira jag och mina polare mkt för nåra månader sen. Det är fan kul ;D Fast jag förlora exakt jämnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 9 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 (redigerad) Wohoww, Mariiiiie goes wild, only at gtasajten! World rekord in new threads per day?? Undrar om hur nya monopol express funkar. Annars slutar det nästan alltid serger åt mig ,yeeey Haha mm så e det...Im going WILD guys =P Nemen har så tråkigt...Men men =) EDIT:Det där monopol express är typ med nån tärningar så man kan vinna på 20 minuter..har sett reklamen =P Tittade även på Maxi idag men ja det e kanske kul.. Redigerad 9 april, 2006 av Mariiiiie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Tyckte det var riktigt kul för några år sedan. Har inte spelat på ett rätt bra tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 9 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Tyckte det var riktigt kul för några år sedan. Har inte spelat på ett rätt bra tag. Jo jag spelade för nårra år sedan med min bästis..Vi spelade dag o natt =) Vi kunde liksom spela,sova,äta,spela så hela tiden men nu var det länge sen så det e riktigt kul... Dock inte kul att min 11 åriga bror alltid vinner över mig stort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Jag avskyr monopol, jag hatar allt som har med pengar att göra. USCH!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Tja det var kul i början men när man inser att det handlar mer om tur än "taktik" desto tråkigare blir det tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Monopol är väldigt roligt, körde det nyss på datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Monopol är väldigt roligt, körde det nyss på datorn Vah! hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Jag spelade också Monopol när jag var liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Enkel taktik Köp upp alla gula områden och bygg hotell där o vänta tills någon trampar foten där Monopol har jag på datorn, Det e kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Min taktik är att köpa allt jag hamnar på så länge pengarna räcker, det funkar aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Monopol är roligt ungefär en gång var femte år. Annars tröttnar man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Skittråkigt imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Min taktik är att köpa allt jag hamnar på så länge pengarna räcker, det funkar aldrig. Skojar du? Det funkar alltid fan.. Köper allt jag hamnar på sen blir alla lacka på mig så får inte jag spela mer, men de få gånger jag får spela och kör den taktiken vinner jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Folk retar mig för att jag aldrig (ni läste rätt- aldrig) har spelat monopol:'( hehe . Kan ngn snäll person säga hur spelet går det till? För jag har verkligen inget hum alls! Vet bara att det tydligen ska va väldigt populärt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts