Random Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Ok, ska vi kalla den här för den... Officiella Sopranos Tråden Här kan vi diskutera The Sopranos, som enligt mig är den bästa tv-serien någonsin! Här finner du lite fakta: www.sopranos.se eller www.the-sopranos.com . Vad tycker ni om serien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Jag har sett två avsnitt där några skulle gräva en tunnel från en affär till en bank. SMART! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Vilken kanal kan man se detta på? har alltid viljat kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Vilken kanal kan man se detta på? har alltid viljat kolla. Hmm undrar också vilken kanal...Aldrig sett eller hört något om det men många säger att det e bra så ville kika på det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Wohow! SVT har köpt in en ny omgång óch starten är preliminärt inlagd i SVTs kanaler hösten 2006. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Wohow! SVT har köpt in en ny omgång óch starten är preliminärt inlagd i SVTs kanaler hösten 2006. Okeeej lär ju få vänta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Jag har aldrig sett Sopranos. Dock tror jag att jag lär älska det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Japp, SVT har visat alla säsonger hittills, alltså 5 st. Säsong 6, som antagligen kommer bli den sista, har just spelats in och visas nu i amerika, och kommer som sagt till SVT i höst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Jag tycker gubbarna ser läskiga ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Jag tycker gubbarna ser läskiga ut DOm är så jävla grymma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Jag har sett småsnuttar från flera program.. Ett där nån ringer på dörren och en grabb går och öppnar och säger: -Hello Pussy, do you want a cup of coffee? Sedan blir han nerslagen med en hammare. Ett annat där bossen slår ner en kille med ett kassaskrin så det flyger pengar överallt. Sedan ångrar han sig och betalar killens sjukvård ..och ett där han slår ner en kille och sen säger han: -jag bjuder på något att dricka. sen kissar han på honom. Det är farligt i maffia-kretsarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 11 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Jag har sett småsnuttar från flera program.. Ett där nån ringer på dörren och en grabb går och öppnar och säger: -Hello Pussy, do you want a cup of coffee? Sedan blir han nerslagen med en hammare. Ett annat där bossen slår ner en kille med ett kassaskrin så det flyger pengar överallt. Sedan ångrar han sig och betalar killens sjukvård ..och ett där han slår ner en kille och sen säger han: -jag bjuder på något att dricka. sen kissar han på honom. Det är farligt i maffia-kretsarna! Hehe, dom har roliga metoder iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Ville bara säga att Sopranos säsong 6, har seriestart ikväll kl. 21.25 på SVT 2. *längtar till kvällen* Kvällens avsnitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Ville bara säga att Sopranos säsong 6, har seriestart ikväll kl. 21.25 på SVT 2. *längtar till kvällen* Kvällens avsnitt Bah, jag som såg alla för en vecka sen. Aja får kolla på de igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Ska kolla på det! Gör det någonting om man inte sett dom andra säsongerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Ska kolla på det! Gör det någonting om man inte sett dom andra säsongerna? Det märks... Själv såg jag inte de allra första avsnitten men kom in i serien snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Jag har bara sett de första tre avsnitten av säsong 1. Bra serie hursomhellst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Mja, jag har försökt se serien några gånger men har aldrig fastnat för den. Too much talk, too little action. Kanske det bara är jag som sett "fel" episoder eller så borde man se från start. Eller jo, jag minns ett avsnitt som var rätt underhållande. Det var nåt med två snubbar som var ut i vildmarken i en van och fick soppatorsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2009 (redigerad) Mycket gamal tråd, men bättre att skriva i den här än att skapa en ny Som ni kanske vet börjar Aftonbladet sälja alla säsonger av Sopranos på onsdag. Jag har bestämt mig för att samla alla då jag tyckt om de avsnitt jag sett på tv. Men jag har en fråga till er som är lite mer rutinerade: Är Sopranos en brutal serie? Är det mycket blod och våld? Kalla mig störd men jag gillar våldsamma filmer och serier . Mafia filmer ska ju i regel vara rätt brutala Redigerad 8 juni, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 8 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2009 Mycket gamal tråd, men bättre att skriva i den här än att skapa en ny Som ni kanske vet börjar Aftonbladet sälja alla säsonger av Sopranos på onsdag. Jag har bestämt mig för att samla alla då jag tyckt om de avsnitt jag sett på tv. Men jag har en fråga till er som är lite mer rutinerade: Är Sopranos en brutal serie? Är det mycket blod och våld? Kalla mig störd men jag gillar våldsamma filmer och serier . Mafia filmer ska ju i regel vara rätt brutala Nja. Jag har i och för sig bara sett första säsongen än så länge, men det är ju inte fullt med skottlossningar och brutala mord i varje avsnitt. När det väl händer så brukar det däremot vara en hel del blod. Minns ett mord i den första säsongen (tror det är det allra första faktiskt), där en kille blir skjuten i huvudet. Det fastnade i mitt huvud bara för att personen som blir skjuten gör ett litet litet ljud ifrån sig någon millisekund efter att kulan gick in. Obehagligt, men verkligt, liksom. Bra serie hur som helst, rekommenderas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts