Siana Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (redigerad) En fråga bara... Är den verkligen bucklig eller är skinnet så? Funderar på att köpa den... Den ser ut så, men den är inte bucklig. Och förstå, G5 är precis som MX518 men nyare, fler funktioner och högre DPI. Jag tar det igen - likadan som MX518, men högre DPI och fler funktioner. Redigerad 11 april, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Den ser ut så, men den är inte bucklig. Och förstå, G5 är precis som MX518 men nyare, fler funktioner och högre DPI. Jag tar det igen - likadan som MX518, men högre DPI och fler funktioner. Logitech G5 har bara 1 sidoknapp. 2 sidoknappar är användbart när man surfar, bläddra fram och tillbaka och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Jag vill också slå ett slag för Razer Copperhead, inhandlade min för någon månad sen och kunde inte vart nöjdare. Den lyser så blått och trevligt på skrivbordet om natten också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) MX 510 och 518 är dom bästa mössen som finns! Fast jag håller mig till 510, då den har snyggare färg (Ifl Röda versionen). Siana: Och bara en knapp på sidan! Det MÅSTE var 2 knappar på sidan, annars är det inget att ha! Redigerad 12 april, 2006 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Själv har jag G7:an och är väldigt nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Jag vill också slå ett slag för Razer Copperhead, inhandlade min för någon månad sen och kunde inte vart nöjdare. Den lyser så blått och trevligt på skrivbordet om natten också Min lyser gulligt i grönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Det finns en behändig meny där du kan välja ut alla knappars funktioner. På så sätt kan du bläddra fram och tillbaka till exempel med att luta scrollhjulet höger eller vänster (kan man göra det på MX518?). Eller så gör du snabb- dpi- knapparna som fram och bak på sidan, det är ju bara när du spelar som du snabbt behöver ändra dpin (långsamt när du snipar etc). Betyder det att man måste ändra knapparnas funktion varje gång man ska spela? Icke! Drivrutinerna är gjorda som så att de känner av när ett spel startas, och du kan ha helt andra funktioner för knapparna när du spelar och när du surfar. G5 är utvecklad av gamers, och anledningen till att de tog bort den ena sidoknappen är för att man för lätt kommer åt den. Och, tyngderna till musen måste man älska! En orange platta som du på olika sätt fyller med tyngder, och sedan stoppar in i musen (oooh, dirty). Nåväl, smaksak antar jag. Redigerad 12 april, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Låter lite väl spejsat för mig. Nöjer mig med en trådlös optisk mus med 2 knappar och en scroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Det finns en behändig meny där du kan välja ut alla knappars funktioner. På så sätt kan du bläddra fram och tillbaka till exempel med att luta scrollhjulet höger eller vänster. Eller så gör du snabb- dpi- knapparna som fram och bak på sidan, det är ju bara när du spelar som du snabbt behöver ändra dpin (långsamt när du snipar etc). Betyder det att man måste ändra knapparnas funktion varje gång man ska spela? Icke! Drivrutinerna är gjorda som så att de känner av när ett spel startas, och du kan ha helt andra funktioner för knapparna när du spelar och när du surfar. G5 är utvecklad av gamers, och anledningen till att de tog bort den ena sidoknappen är för att man för lätt kommer åt den. Och, tyngderna till musen måste man älska! En orange platta som du på olika sätt fyller med tyngder, och sedan stoppar in i musen (oooh, dirty). Nåväl, smaksak antar jag. Ah... Då fattar jag varför dom tog bort knappen. Men jag använder båda knapparna när jag lyssnar på musik, den ena byter man framåt med och den andra bakåt. Fast det som jag verkligen vill ha är det där coola Logitech-tangentbordet för gamers! Det och G5 skulle vara en dröm, en dyr dröm! Trådlöst är inget att ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts