Jacker Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Min Logitech MX500 har gått bort... Den gick i graven ungefär 15:03 idag, då vänster musknapp praktiskt taget slutade fungera. Den var krasslig innan, då det hände att den frös till i ett par sekunder ibland. Just nu har jag en tillfällig, billig mus (aka prostituerad). Så, ny mus var det. Den ska ha knappar på sidorna och tjaffs, precis som min förra. Helst Logitech. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Mx510? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Min Logitech MX500 har gått bort... Den gick i graven ungefär 15:03 idag, då vänster musknapp praktiskt taget slutade fungera. Den var krasslig innan, då det hände att den frös till i ett par sekunder ibland. Just nu har jag en tillfällig, billig mus (aka prostituerad). Så, ny mus var det. Den ska ha knappar på sidorna och tjaffs, precis som min förra. Helst Logitech. Åh helvete, rest in peace. Här är några möss jag hittade på Dustin som verkar helt okej. http://www.dustinhome.se/dacsaportal/?ProdID=5010078928 http://www.dustinhome.se/dacsaportal/?ProdID=5010092481 http://www.dustinhome.se/dacsaportal/?ProdID=5010044824 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Min Logitech MX500 har gått bort... Den gick i graven ungefär 15:03 idag, då vänster musknapp praktiskt taget slutade fungera. Den var krasslig innan, då det hände att den frös till i ett par sekunder ibland. Just nu har jag en tillfällig, billig mus (aka prostituerad). Så, ny mus var det. Den ska ha knappar på sidorna och tjaffs, precis som min förra. Helst Logitech. Den här, som Panimala sade! Den och ingen annan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 MX610 har jag. Nöjd som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Jag har Mx518 och den tycker jag är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 IE 3.0 lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Min Logitech MX500 har gått bort... Den gick i graven ungefär 15:03 idag, då vänster musknapp praktiskt taget slutade fungera. Den var krasslig innan, då det hände att den frös till i ett par sekunder ibland. Just nu har jag en tillfällig, billig mus (aka prostituerad). Så, ny mus var det. Den ska ha knappar på sidorna och tjaffs, precis som min förra. Helst Logitech. Köp en ny 500 eller 518 om du vill ha en bättre. Min 500 sjunger själv på sista versen och jag kommer antagligen köpa en ny 500 när han går i graven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Ursäkta om jag får låna denna tråden Jacker, men finns det någon skön och bra trådlös mus som ni kan rekommendera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Min 500 har börjat dubbelklicka när man klickar en gång ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 http://www.dustinhome.se/dacsaportal/?ProdID=5010078928 Fucking recommended Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Ring Logitechs kundtjänst, vet att man kan få en ny mus gratis om man skickar in den gamla om den har pajjat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Om du nu ska köpa en ny mus, varför köper du inte Logitechs senaste storsatsning, G5? Den är som MX, men speciellt anpassad för gaming. Jag har den själv. Den använder sig av tyngder, och dpin går att ändra direkt på musen, max är 2000dpi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Köp razorback. Vart Står modellen på musen? står inge på min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Razer copperhead, den fetaste musen ! 200dpi !! 3 Färger über ! Razer Copperhead Redigerad 10 april, 2006 av Runar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Har en Logitech MX518, den är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Lirar Logitech 510... Fina grejer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Nu har jag köpt en MX518 - tack för tipsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Nu har jag köpt en MX518 - tack för tipsen! Bra köp! Du blir inte besviken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 En fråga bara... Är den verkligen bucklig eller är skinnet så? Funderar på att köpa den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts