molle_85 Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 Kan man göra uppdrag för prästen?? I så fall hur? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 Tror inte det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 nää, det går nog inte... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 Håll käften vigge89 när du inte kan allt ditt jävla svin. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 Håll käften vigge89 när du inte kan allt ditt jävla svin. Snart kommer en vacker dag när du blir bannad! Fan va glad jag blir då! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 Nej! Pastor Richards heter han förresten han ser man bara i mellan sekvensen på "The Party" eller så kan man höra honom prata på VCPR! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 Du kan dra åt helvete the bi vercetti, du är ju lika bög som vigge89 så båda ni kan dra åt helvete. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 Du kan dra åt helvete the big vercetti, du är ju lika bög som vigge89 så båda ni kan dra åt helvete. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 Freldflinta varför skriver du att vigge89 är bög?? Jag kommer jubla den dan du blir bannad håller helt med the big vercetti... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 Hultan: skulle du kunna ta bort alla meddelanden om mig som fred har skrivit, lite störande faktist ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 jag har sett i flera topics om att fredflinta skriver skit om vigge man skulle kunna tro att dom kände varandra i verkligheten och hatade varandra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
addePS2 Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 hahahah!! abou!! fredflinta aeger!! hahahahahaaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA Sweden Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 men e det inte fredflinta från familjen flinta som besöker oss.... tar ett namn av en barnfilms figur... hahaha.... håller helt med vigge ,hoggert addePS2 och the big Vercetti Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 Snart kommer en vacker dag när du blir bannad! Fan va glad jag blir då! Den Dan ska jag äta massa glass å va glad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
addePS2 Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 men e det inte fredflinta från familjen flinta som besöker oss.... tar ett namn av en barnfilms figur... hahaha.... håller helt med vigge ,hoggert addePS2 och the big Vercetti hur kan du hålla med oss alla samtidigt? alla tycker olika saker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 Den här topicen borde ha låsts för länge sedan fredflinta2001 har redan fått sitt straff Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts