Jump to content

Vilken TV kanal tittar du mest på?

MiRRe
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kollar mest på MTV skulle jag tro, och förstås Discovery.

Även Cartoon Network, då vissa serier är sjukt snyggt tecknade.

Kollar helst på Sopranos, världens bästa tv-serie.

Va!! Går Sopranos på TV igen?? ^_^ Vilken tid å kanal?!!

När jag kollar på TV blir det mest Kunskaps(/barn)-kanalen, SVT1, kanal 5 (endast alla bra tv-serier finns bara på den kanalen, speciellt programmet som går på på onsdagar kl. 21.00 ;), dvs O.C ^_^ .

Innan kollade jag bara på Discovery och inga tv-serier överhuvudtaget :P Men eftersom jag inte har Discovery längre, så sitter jag inte lika fastklistrad. Får väl va gla för de egentligen, annars hade ja aldrig upptäckt en så bra serie som O.C!*fniss* :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va!! Går Sopranos på TV igen?? >_< Vilken tid å kanal?!!

När jag kollar på TV blir det mest Kunskaps(/barn)-kanalen, SVT1, kanal 5 (endast alla bra tv-serier finns bara på den kanalen, speciellt programmet som går på på onsdagar kl. 21.00 ;), dvs O.C :huh: .

Innan kollade jag bara på Discovery och inga tv-serier överhuvudtaget :P Men eftersom jag inte har Discovery längre, så sitter jag inte lika fastklistrad. Får väl va gla för de egentligen, annars hade ja aldrig upptäckt en så bra serie som O.C!*fniss* ^_^

BIG !!!

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...pic=38223&st=0&

Länk till kommentar
Dela på andra sidor