Random Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Kollar mest på MTV skulle jag tro, och förstås Discovery. Även Cartoon Network, då vissa serier är sjukt snyggt tecknade. Kollar helst på Sopranos, världens bästa tv-serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 (redigerad) Få se nu... CL på ztv, spanska & italienska på tv4+, Home Improvement på Disneychannel. Redigerad 9 april, 2006 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Jag kollar på de flesta kanalen beroende på vilket program de sänder. Duh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Minst ärligt talat 98% Discovery (4 olika kanaler dock, fast alla är Discovery, Science, Travel, vanliga, Animal) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 TV4, SVT1, TV4 Fakta, Reality TV, Adult Channel, Disney Channel, Nickelodeon, Cartoon Network och VH1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Säkert inte kollat på tv på minst fyra månader nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 3,ztv,viasat history,tv4,tv4 fakta och tv1000&tv1000 action. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Kollar mest på MTV skulle jag tro, och förstås Discovery. Även Cartoon Network, då vissa serier är sjukt snyggt tecknade. Kollar helst på Sopranos, världens bästa tv-serie. Va!! Går Sopranos på TV igen?? Vilken tid å kanal?!! När jag kollar på TV blir det mest Kunskaps(/barn)-kanalen, SVT1, kanal 5 (endast alla bra tv-serier finns bara på den kanalen, speciellt programmet som går på på onsdagar kl. 21.00 , dvs O.C . Innan kollade jag bara på Discovery och inga tv-serier överhuvudtaget Men eftersom jag inte har Discovery längre, så sitter jag inte lika fastklistrad. Får väl va gla för de egentligen, annars hade ja aldrig upptäckt en så bra serie som O.C!*fniss* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Va!! Går Sopranos på TV igen?? Vilken tid å kanal?!! När jag kollar på TV blir det mest Kunskaps(/barn)-kanalen, SVT1, kanal 5 (endast alla bra tv-serier finns bara på den kanalen, speciellt programmet som går på på onsdagar kl. 21.00 , dvs O.C . Innan kollade jag bara på Discovery och inga tv-serier överhuvudtaget Men eftersom jag inte har Discovery längre, så sitter jag inte lika fastklistrad. Får väl va gla för de egentligen, annars hade ja aldrig upptäckt en så bra serie som O.C!*fniss* BIG !!! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...pic=38223&st=0& Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Har bara 1, 2 och 4, så det blir mest fyran. Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Adult Channel...nä, brukar för det mesta kolla på Kanal 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Discovery 24/7 kanske 3:an eller nån pisskanal om nåt intressant visas på dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) 17.00-17.30 = kanal5 17.30-18.00 = kanal3 / tv4 18.00-19.00 = kanal3 19.00-22.00 = Ztv Vet inte vilken jag kollar på mest.. (det där "schemat" gäller inte helger ) men antaglingen blir de Ztv Redigerad 10 april, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 5an/3an/ZTV/Canal+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) 3an, 5an och zzeeeta täävää Bullet: Varför canal + ? Redigerad 10 april, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Bullet: Varför canal + ? Du vet att de visar sport, filmer och sånt där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 SVT, Discovery Channel och TV3 och ZTV. Har ingen som jag tittar mer på än någon annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Kanal 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 SVT, Discovery Channel och TV3 och ZTV. Har ingen som jag tittar mer på än någon annan. Så du menar att du med en marginal tätare än typ 1 yokto-sekund tittar exakt lika mycket på de fyra kanalerna? Bevisa det innan du uttalar dig om något sådant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 MTV, utan tvekan. Sen kommer väl 4:an, 3:an och Discovery på delad andraplats. Några program jag gillar: My name is Earl Lost Prison Break (jävla sommaruppehåll ) Jackass (man tröttnar aldrig) Wild Boyz Viva la Bam Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts