MiRRe Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Vet inte varför jag gör denna tråd men men.. Jag tittar typ bara på TV3..Ser dock bara saker som jag följer osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 TV3, Kanal 5, TV4(+), Danska TV2 och DR. Gillar inte SVT så mycket men det händer att man kollar på deras kanaler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 TV3 (Simpsons, family guy och sånna tecknade serier), TV4 (That 70's show och sånna serier ) och i bland kollar jag CSI på 5an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Tittar inte på TV. HAr inga TV kanaler i nuläget, eftersom det analoga nätet stängst ner, och ingen pallar att köpa en Box. Jag skulle inte titta på TV i vilket fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Ser inte så mycket på tv. Tankar det mesta istället. Mest för att det som går nu inte är något som man måste se på tv. Men i sommar när alla mysiga engelska deckare börjar, då ska jag bulla upp mig vid tv:n med te och annat skoj. Då är det mest 1an och 4an, men det händer att jag ser på 5an också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Ser nästan aldrig på TV, men när jag gör det är det kanal 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Om jag mot förmodan skulle kolla på TV skulle det nog bli TV4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 (redigerad) Allt möjligt Edit: Men disney channel är nog bäst. Redigerad 9 april, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 ZTV... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Jag kollar aldrig på TV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Blir väl TV4 med Lost, 24 och andra bra serier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Disney Channel och Toon Disney... Förutom dom brukar man kasta ett getöga på The Extreme Sport Channel och TV4 Fakta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Kollar också gärna på Discovery. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 9 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Kollar också gärna på Discovery. Jo den kollar jag också på ibland..Kul program som sänds ibland.. Det som får mig att stänga av TV:n är denna förbaskade reklam...Orka..=/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Zappar mellan trean, femman och ztv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 (redigerad) Ser man vilken TV-kanal på TV:n så är det AV-2 jag kollar på mest, Xboxen sitter i där som jag använder som divX-spelare. Men om man ska prata om dessa "riktiga" kanaler så är det TV4 och Kanal 5 jag kollar mest på. Redigerad 9 april, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 9 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Ny fråga: Vilka TV serier ser ni eller vad ser ni på när ni tittar på tv? Jag ser följande på tv: TV3:Top Dog,Floor Filler,Top Model,Efterlyst,Du är vad du äter,45 minuter,Extra Extra,My name is Earl,Simpsons,The Nanny,Scrubs Ser inte alla pallar inte se varje gång men det e dom jag tittar på om jag tittar typ..eller hur man säger =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Kollar typ aldrig på tv men om jag gör det så är det mest tv 3, kanal 5 och Discovery. Tittar på allt möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Har bara 1, 2 och 4, så det blir mest fyran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Jag kollar inte direkt på någon tv-kanal. Kollar bara vissa program. Fast det blir väl det gamla vanliga; 3an, 5an, ZTV. Har nyligen fått några kabelkanaler också så jag lär nog hänga på dem ett tag. Fast jag kollar inte på tv särskilt mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts