C-J Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Här kan vi diskutera vad vi tycker om det brittiska bandet Feeder och deras sjukt sköna musik. Själv så älskar ja Feeder om ni inte hört nån låt så gå in på http://www.feederweb.com eller på http://www.echo.co.uk/ecards/feeder/lostandfound för att höra deras nya singel!!! Feeder 4 life!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Jag har aldrig hört dom. Men dom é nog bra ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Gillar ett par låtar faktiskt. Helt okej band.. Finns inte så mycket att säga egentligen. Deras texter är rätt bra och musiken är ganska skön också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Det där var bra ju Drog hem alla skivor och väntar på 1a maj då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Det lät bra! provlyssna fler låtar här: http://www.last.fm/music/Feeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 9 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Det som ja tycker e skönast med deras musik e att den e så olika hela tiden vissa låtar e rätt hårda (inte skrikrock), vissa e lugna och vissa e lugna och lite hårda samtidigt. Synd att de aldrig kommer till Sverige även fast de har en gubbe som pratar svenska i introt på Just a day. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 (redigerad) Aldrig hört talas om förr, men bra det var dom... Ska nog springa ner till skivaffären imorron Redigerad 9 april, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Bra band men .. gah, påminner för mycket om Arctic Monkeys och dess gelikar. Men ändå väldigt bra musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Det som ja tycker e skönast med deras musik e att den e så olika hela tiden vissa låtar e rätt hårda (inte skrikrock), vissa e lugna och vissa e lugna och lite hårda samtidigt. Synd att de aldrig kommer till Sverige även fast de har en gubbe som pratar svenska i introt på Just a day. Just A Day är bra. Diggar även Pilgrim Soul och Seven Days in the Sun.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Yay, deras låtar som är med i GT3 är rätt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 13 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Yay, deras låtar som är med i GT3 är rätt bra Ja de låtarna e bra men de har ju me låtar på GT 1 och 4 oxå. Inte långt kvar till 1 maj nu!! (längtar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Ganska bra band, men tyvärr är det inte min musikstil.. Men tyckte ändå dom var bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 3 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Jag ville bara meddela att Feeders nya singel Lost and Found kom ut som singel den 1a maj, vilket också betyder att det inte är långt tills deras nya platta The singles kommer ut den 15e maj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Jag ville bara meddela att Feeders nya singel Lost and Found kom ut som singel den 1a maj, vilket också betyder att det inte är långt tills deras nya platta The singles kommer ut den 15e maj. Konstigt. Jag råkar ha den på datorn om en kvart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Vilken är eran favoritlåt? Min är för tillfället Find The Colour. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 3 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) Min favorit låt e Just a day. Tack R2D2 ja hade inte sökt på feeder skivan på ett tag nu, och hittade den nu i buskarna men köper den nog ändå för att feeder e skönaste bandet i världen! Redigerad 6 maj, 2006 av C-J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts