Maimstream Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Jag har tråkigt och har tänkt på en sak... Trådar bli lätt inaktiva och skulle testa och se hur länge den här blir aktiv. Prata om vad fasen ni vill men jag tror fortfarande på att den blir inaktiv ganska snabbt och kommer hämna långt bak bland alla trådar. Onödigt? Japp. Låsa? Om ni vill. Bryr jag mig? Nej jag har ju tråkigt. Ska vi börja? Myess. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Tills du postar i den, OH WAIT SHIT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Yay! Posthunting is the shit! Öhh... jag tror att den här tråden kommer bli låst eller inaktiv inom än nära framtid! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Tills precis nu, låst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts