Anathema Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Min sådan tråd låstes Men Skribb Siana Crice Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Jag är klassisk jag reggade mig 2002 och läser forumet 20 gånger varje dag !!!!!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Jag är klassisk jag reggade mig 2002 och läser forumet 20 gånger varje dag !!!!!!1 Du är klassisk i #gtasajten på gamla goda tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Heh, good times. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 (redigerad) Orka klaga på nån som bara gör sitt jobb... On: Hur blir man klassad som klassisk? Redigerad 9 april, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 (redigerad) Kalle R Siana Darkjak StellHell Foo FunnyLine Redigerad 9 april, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 On: Hur blir man klassad som klassisk? I ditt fall: When hell freezes over. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 KalleR och StellHell...sen e det svårt, Kattälskaren sticker ju ut lite han också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Jag vill vara klassisk :'( . Men det kommer väl aldrig hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 MEN JAG DÅ?!??!+11!!oneoene!11! Skulle nog anse alla i moderatorkåren (originaluppställningen då) som klassiker, sen Warmedal är ju en gammal goding också , vigge allas mgs-fan, och en hel dle andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 KalleR GTA3_freak StellHell Arvid Funnylin Mr. Whoopie Weener Hultenius Cortez Panimala Zyber Frenzy P-C skribb R2D2 Curly The Dude vigge Visa Jocken kariya Pimpen Topp3 Azore -MadeMaN- Arman Crice Pico SAAB GiZmo Karatemorfar FerkurZ Wild Hawk Big Bear Gurgel Speeder Blaque MetoC7 Mr Mister don_salvatore_87 Krax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 I ditt fall: When hell freezes over. Men bajs då ... varför ska det vara så svart att passa in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Om man vill bli klassisk och ihågkommen så måste man göra eller säga något som ingen har sagt forut alternativt något som skapar rabalder. Som det här till exempel: YHTHG23453%R%5%%5eBAXL_IC;DE"#########¤%%%&&""!"!!"!""""!!!!!HHFGHVBC VNFGDFGSDDDHTREGT %#¤&%WW%"¤"¤FS#!!! !§1 SUUUUUUGGGG!!!!!!!!!!!!!! Risken é bara den att man kan bli klassad som ytterst barnslig också. Blame on me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 (redigerad) Jag Vice Stellhell KalleR Topp3 Arvid Funnylin The dude Hultan Skribb Cortez Redigerad 9 april, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Si si, jag är väl klassisk ändå? Iaf, GTAsajten, då tänker jag på: StellHell Arvid Misterwhoopee FerkurZ! Hedagarden Undertaker _-MadeMan-_ skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Vad snackar du om? Om dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 HOWHOW Wu Zi Mu MetoC7 Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 KalleR GTA3_freak StellHell Arvid Funnylin Mr. Whoopie Weener Hultenius Cortez Panimala Zyber Frenzy P-C skribb R2D2 Curly The Dude vigge Visa Jocken kariya Pimpen Topp3 Azore -MadeMaN- Arman Crice Pico SAAB GiZmo Karatemorfar FerkurZ Wild Hawk Big Bear Gurgel Speeder Blaque MetoC7 Mr Mister don_salvatore_87 Krax Finns inte äns med på den där långa listan :'( Jag orkar inte skriva ner alla, den listan lär ändå se ut ungefär som alla andras.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Vilka medlemmar ser du som "klassiska" här på Gtasajten? Min lista dårå: Stellhell KalleR Topp3 Arvid Funnylin skirbb okka Crice Siana The dude ----------- En del andra också men orkar inte räkna upp alla, er tur! Lägger till lite fler nudå. Jacker. Pico. Panimala. Vigge. Arman. ----------- Saknar Funny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 (redigerad) I stort sett alla äldre medlemmar som fortfarande är aktiva enligt mig... den enda 'nya' medlemmen som kan klassas som klassisk enligt mig är Vice., han sticker ut ur mängden genom att alltid vara trevlig och hjälpsam när han kan. Good fella, that one.. Jag saknar Blaque. =/ Haha, eller "Blakuu" som Gtajägaren kallade honom i sin radio. Redigerad 9 april, 2006 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts