Frenzy Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Vilka medlemmar ser du som "klassiska" här på Gtasajten? Min lista dårå: Stellhell KalleR Topp3 Arvid Funnylin skirbb okka Crice Siana The dude ----------- En del andra också men orkar inte räkna upp alla, er tur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 No offense, men den här tråden kommer att få många klagomål och gnäll från de som blir uteräknade. Har för mig att en liknande tråd har gjorts förut och jag minns att det slutade med en stängt tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Men jag gör en liten lista ändå ...Hoppas det här kommer se bra ut:P Namn:...........Anledning: Jag...............Har varit här sen november '02 o känner att jag hör hemma här Funnylin........Best friends forever hette det. Nu ser man dig inte ofta men du får slå en pling. KalleR...........Tänker på honom när jag hör GTAsajten StellHell........ Samma här Hultenius...... Behöver jag förklara?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Den där Kebab är en riktig klassiker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Hultenius Blaque - inaktiv KalleR(GTA3_PLAYER) Misterwoopie - inaktiv Arvid Funnylin - inaktiv? Tänker jag på GTAsajten så ploppar dom namnen upp först, alltid. Kommer antagligen alltid göra det också, så finns ingen att lura. Vi 7 är GTAsajten. Sen finns det såklart lite eftersläntar. Topp3(the big vercetti) och Karatemorfar hade en uppesittar-natt med mig en gång i tiden. På så sätt blev dom med klassiska. Mika är min RL polare och han som visade mig GTAsajten, på så sätt blir han klassisk i allra högsta grad. Hedagarden är klassisk eftersom han var den första "riktiga" moddaren vi fick till GTAsajten. Synd att han var före i tiden. Han skulle nog kunnat göra mycket kul med SA. Sen har vi Fulodum som har det coolaste namnet och jag älskade hans humor när han var aktiv. Och för att folk ska känna sig "viktiga" så säger jag att alla under 1000sträcket på ett vis är klassiska. Iaf mer klassiska än dom nyreggade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 (redigerad) Hultenius Blaque - inaktiv KalleR(GTA3_PLAYER) Misterwoopie - inaktiv Arvid Funnylin - inaktiv? Och för att folk ska känna sig "viktiga" så säger jag att alla under 1000sträcket på ett vis är klassiska. Iaf mer klassiska än dom nyreggade. YES!!!!.. han nämnde mig.. Joo då titta där borta <------------ 650!!! Under 1000!! Edit: Ok jag medger att det var ett onödigt inläg.. Jag lägger ner nu.. Men ändå. MIG!!! Redigerad 9 april, 2006 av Friberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Jag tycker följande medlemmar är klassiska: Hultenius Blaque Stellhell Skribb Karatemorfar (vet inte om han heter så ännu) Arman Arvid Funnylin Carolus (vet ej om han är aktiv) Darkjak osv... För att bli "klassisk" måste man ha varit aktiv länge, samt skriva många inlägg. Man skall gärna ha en egen stil som genomsyrar varje inlägg. En politisk uppfattning väger självklart tungt. Någonting som gör en unik. Jag har själv varit väldigt lite aktiv, men är säker på att jag skulle kunna ansluta mig till listan om jag hade skrivit mer . Ingen kan dock ändra på mitt medlemsnummer, vilket gör att jag enligt Stellhell är klassisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Det jag menade med under 1000 är att man är klassiskt på 2 olika sätt. En medlem med nummer 502 t.ex. är klassisk på det vis att han kom hit under forumets första år (2002). Sen kan man bli klassisk genom hur aktiv man är och hur man är som person. Ingen kommer oftast ihåg en spammande idiot (förutom pottzork då kanske). Därimot kommer man ihåg personer som har skrivigt något vettigt. Då spelar det ingen roll om man kom hit 2002 eller 2006. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Ingen kommer oftast ihåg en spammande idiot (förutom pottzork då kanske). Därimot kommer man ihåg personer som har skrivigt något vettigt. Då spelar det ingen roll om man kom hit 2002 eller 2006. Haha, pottzork kommer leva kvar i våra hjärtan så länge forumet lever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Denna gör mig klassisk, punkt slut. http://www.gtasajten.com/kommentera.php?ID=641 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Klassiska hmm... StellHell KalleR Skribb Siana Crice Jacker Panimala (men har inte sett något av honom här på länge) Funnylin (Försvunnen) Xemoth Kalan Frenzy Godfather Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Denna gör mig klassisk, punkt slut. http://www.gtasajten.com/kommentera.php?ID=641 Haha, GTAsajten goes Aftonbladet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Mig själv, bitches Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 (redigerad) Egentligen... Mesvarning på denna tråd faktiskt. Blicka framåt, föffa' Men jag säge väl Azore för min del, och hans Hotknife sigg gör inte saken mer solklar. Jag vill se den igen! Redigerad 9 april, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 (redigerad) Mig själv, bitches Are you mentalt stord? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...earch&nav=a.... Eller så inte Redigerad 9 april, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Are you mentalt stord? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...earch&nav=a.... Eller så inte Forumsuperstjärnan "I lol" har talat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 ME ME ME ME ME ME ME ME ME ME ME ME ME ME ME ME ME ME ME ME ME ME ME ME ME ME ME ME ME ME ME ME ME ME ME ME ME ME ME ME ME ME ME ME ME ME ME ME ME ME ZOMG I CAN'T BELIEVE YOU FORGOT ME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Forumsuperstjärnan "I lol" har talat. Har nog inte sätt en så kaxig unge på överlång tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Har nog inte sätt en så kaxig unge på överlång tid. Vad snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 (redigerad) Jag borde fan vara mod, *skriva brev till hultan* /sarcasm off Orka räkna upp alla, gör en member search och kolal runt på de gamla istället Redigerad 9 april, 2006 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts