MiRRe Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Hejsan. Min bror och "jag" har gjort en hemsida. Ja alltså det e mest min bror men skit i det =P Det skulle iaf vara kul om ni ville titta in och rösta på er favorit artist. Ja det är det man röstar på Artister eller Grupp såklart. www.listan.2u.se Taaack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Röstade på bandet i signaturen med låten My Fist Your Mouth Her Scars. Vem är Glenn och hur kontaktar man honom föresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 9 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Röstade på bandet i signaturen med låten My Fist Your Mouth Her Scars. Vem är Glenn och hur kontaktar man honom föresten? Glenn e min bror.. Bra fråga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Vad häner när låten/bandet man röstar på ligger högst upp på listan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 9 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 (redigerad) Vad häner när låten/bandet man röstar på ligger högst upp på listan då? Öhh jag vet inte...Alltså det e typ min bror som vet allt det där ska höra med han senare..=) EDIT:Kan säga att Glenn har lagt till en gästbok nu och uppdaterat listan lite..! Redigerad 9 april, 2006 av Mariiiiie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dexy Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Måste bara fråga, bor ni i Göteborg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Måste bara fråga, bor ni i Göteborg? Enligt hennes profil bor hon i Skåne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Måste bara fråga, bor ni i Göteborg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 9 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Måste bara fråga, bor ni i Göteborg? Nej jag bor inte i gbg jag bor i Trelleborg i Skåne..=) eller =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Blanda inte svenska och engelska så mycket nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Blanda inte svenska och engelska så mycket nästa gång. Om du menar på sidan..Så ska jag skylla på Glenn =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Fattar inte riktigt meningen men....jaja. Vad exakt är det du hart gjort? tycker att den där Glenn har gjort det mesta/allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Fattar inte riktigt meningen men....jaja. Vad exakt är det du hart gjort? tycker att den där Glenn har gjort det mesta/allt? Jag har...inte gjort ngt..jo PR =P Men Glenn ville ha mig med så jag vet inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Röstade på... det kan ni nog gissa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Kunde inte välja någon låt så jag tog den jag spelade just då istället, och det va Disturbed - shout 2000 som dönade ur mina högtalare just då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Fina gästboksinlägg. Och var bor en fin flicka som Marie då? Jag har en banan till dig här. Vi kan ju leka någonting nån dag, så kan jag visa upp mina kroppsmineraler... // Pelle, 54 år gammal nykter alkoholist. (Bor med mamma, Idoler: Gunde, Carola och Loket) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Fina gästboksinlägg. Ja folk är verkligen mogna nu för tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Ja folk är verkligen mogna nu för tiden.. Det var inte jag, om du insinuerar någonting. Men kul var det baskemej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Det var inte jag, om du insinuerar någonting. Men kul var det baskemej. Kommer inte döma någon för det..Den som gjort lär ju själv förstå mognaden i det...*förhoppningsvis* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Kommer inte döma någon för det..Den som gjort lär ju själv förstå mognaden i det...*förhoppningsvis* Ni borde väl vara glada att någon skrivet något alls? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts