filip Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Hej jag unrar hur man gör en egen irc kanal kan någon skicka en länka skulle va as snällt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Skriv "/j loljagheterfilip" och låt folk komma! Du har en irc-kanal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 1. skriv "/j [kanalens namn]" i valfri server 2. Fixa 3 ops (tror jag) Efter några timmar kommer L-bot in i kanalen så att du kan vara admin över den. Jag KAN ha sagt fel, det var ett antal år sedan jag använde IRC faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 1. skriv "/j [kanalens namn]" i valfri server 2. Fixa 3 ops (tror jag) Efter några timmar kommer L-bot in i kanalen så att du kan vara admin över den. Jag KAN ha sagt fel, det var ett antal år sedan jag använde IRC faktiskt. Nästan allt rätt.. Fast L-bot måste man begära.. Efter ett tag får man ha den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Du ser, det var något jag hade glömt ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Du ser, det var något jag hade glömt ändå. Vi gillar dig ändå . Hade inte min katt varit ett sånt matvrak skulle jag kunna tänka mig att bjuda dig på kakor:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 1 /j #HEHEHEJAGAERCOOLMEDFETKANAL!!! 2 ha minst 3pers i din kanal. (ingen behöver vara op www.quakenet.org) 3 fixa auth (www.quakenet.org) 4 skriv /msg r requestbot #HEHEHEHEJAGAERCOOLMEDFETKANAL!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts