bodysnatcher Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Tjennare! Någon som vet vart man kan få tag på den? Såg ett filmklipp där en Svensk polis V70 körde med svenska sirenljud på, vart hittar jag moden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 . http://www.gta-sweden.com/forum/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Det måste ha varit denna, dom jag har gjort för att demostrera att jag fixat svenskt sirén ljud ingame Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Okej, då får jag väl fråga dig hur du har lyckats med det och om du kan hjälpa mig att fixa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Antingen kan du försöka få SlewME att tillåta mig skicka filen till som jag har gjort till dig eller så får du följa guiden som jag har gjort här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Vad kul att åka runt med en V70 mitt i allt. Grym guide oscarw_89. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Antingen kan du försöka få SlewME att tillåta mig skicka filen till som jag har gjort till dig eller så får du följa guiden som jag har gjort här Jaja, så om jag har fattat det rätt måste SlewME ge sin tillåtelse innan du kan skicka den till mig? Då frågar jag väl SlewME här, har han din tillåtelse? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Jaja, så om jag har fattat det rätt måste SlewME ge sin tillåtelse innan du kan skicka den till mig? Då frågar jag väl SlewME här, har han din tillåtelse? A.A är personen som gjorde det där ljudet möjligt att ha med i spelet, så givetvis ska även A.A få använda det. Bomba iväg filen till honom på en gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (redigerad) A.A är personen som gjorde det där ljudet möjligt att ha med i spelet, så givetvis ska även A.A få använda det. Bomba iväg filen till honom på en gång! Viva la rättvisa! Redigerad 11 april, 2006 av Xersize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts